Gjest caramiacaramella Skrevet 16. februar 2011 #1 Del Skrevet 16. februar 2011 For et par måneder siden hadde jeg noe på gang med en fyr, la oss kalle ham A. Vi gikk aldri ut på date, men vi gikk ut som en gjeng og hadde det gøy. Vi snakket om å gå på date, men det skjedde aldri. Jeg var ikke helt frelst, men syntes han var grei. Han kysset meg også en kveld. A's bestevenn, la oss kalle ham B, var med i denne vennegjengen vi pleide å gå ut med. Jeg ble aldri så veldig godt kjent med B, men syntes han virket som en grei fyr. Jeg ble venner på facebook med både A og B. Jeg mistet kontakten med dem begge og hørte ingenting fra noen av dem før idag da B tok kontakt på fb chatten og spurte om jeg ville gå ut og ta noen drinker. Jeg sa ja, men er nå usikker på om det er en vennegreie eller en date. Som sagt kjenner jeg ham ikke særlig godt og det har aldri vært noe flørting eller noe mellom oss. Jeg hadde jo noe på gang med A, og A la ikke skjul på at han var veldig interessert i meg. Nå tenker jeg at kanskje B har spurt meg med på drinker fordi A vil møte meg igjen, og at det liksom er en gruppe greie. Men B sa ingenting om det skulle være noen andre der, og jeg ville ikke spørre. Hva tenker dere om denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 16. februar 2011 #2 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg tenker at du finner ut av det, når dere møtes. Må man virkelig ha avklart om man er på date eller ikke, for å møtes over en kopp kaffe eller en drink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 16. februar 2011 #3 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg tenker at du finner ut av det, når dere møtes. Må man virkelig ha avklart om man er på date eller ikke, for å møtes over en kopp kaffe eller en drink? Neida, til vanlig kunne jeg gjerne bare møte en fyr uten noen klar forståelse av hva det var. Men jeg tenker at det hadde vært litt pinlig dersom jeg plutselig skulle begynne å date bestekompisen til en jeg holdt litt på med før. Derfor vil jeg gjerne vite hva dette er før jeg evt møter ham. Jeg er usikker på om jeg vil på date med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 16. februar 2011 #4 Del Skrevet 16. februar 2011 Gå. Dersom han prøver seg på noe mer enn vennskapelig snakking, fortell ham at du trodde dere skulle møtes helt vennskapelig, og at du ikke er interessert i å flørte med ham. Hvis han bare er normalt hyggelig, så har du det moro med en venn. Problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. februar 2011 #5 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg tenker, dra og møt han og se hva som skjer. Enten får dere en hyggelig kveld sammen eller ikke. Om det er en date eller ikke, finner du nok fort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå