Gå til innhold

Suite priser på Grand Hotel i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Søsteren min skal gifte seg, og ser på suiter til bryllupsnatten, og lurte litt på tårnsuiten til Grand Hotell. Er det noen av dere som har overnattet der, og i så fall hvordan syntes dere det var? Service? Pris? Hvis dere har eventuelt prisene til de andre suitene setter jeg også pris på det:)

Takk på forhånd!

Skrevet

Hei,

Søsteren min skal gifte seg, og ser på suiter til bryllupsnatten, og lurte litt på tårnsuiten til Grand Hotell. Er det noen av dere som har overnattet der, og i så fall hvordan syntes dere det var? Service? Pris? Hvis dere har eventuelt prisene til de andre suitene setter jeg også pris på det:)

Takk på forhånd!

Prisen finner du på hjemmesiden.. bare legg inn ønsket dato for booking også kommer de ledige alternativene opp.

Skrevet (endret)

Ser Rampolina sier at man finner prisene på hjemmesiden til Grand. Men jeg mistenker at suiteprisene ikke vises der. Men det er uansett bare å ta en telefon å spørre! Dersom det ved booking opplyses om at det er i forbindelse med bryllup er det vanlig at hotellene yter ekstra service uten å ta betalt for det. Eks på inkludert service: turn-down (en stuepike kommer innom rundt kl 2100 og fjerner sengeteppet, samt bretter opp en flik av dyna), en fruktkurv på rommet ved ankomst. Kanskje noen hotell også spanderer på et par glass sjampis?!

Tårnsuiten er veldig spesiell: tre etasjer, og samme hvor du er er det montert speil slik at du ser senga som står i 1. etasje (av tårnsuiten, det blir vel etasje 6. i grand hotell)?!. Badet er fint, spesielt liker jeg "badekaret der"; det ligger omtrent bak speilene på badet, så du slipper flombelysning der inne. Det er større enn vanlige badekar, og dypere. Det er heller ikke et tradisjonelt hvit badekar som står på gulvet - men oppbygget med fliser rundt, hvis du skjønner. Liten trapp opp. Badekar med perfekt plass til 2, kan vi vel si.

Personlig vil jeg ikke booke tårnsuiten. Jeg har høydeskrekk, og ettersom jeg alltid ser senga (1.etasje) samme hvor jeg er i suiten er det ubehagelig å være i 2. etasje (med sofa og tv) og 3.etasje (med spisebord). Jeg har ingen problem med utsikten ut - det er bare oppbyginga inn som "gives me the creeps". Men tårnsuiten er helt klart særpreget og spesiell - så hvis det ikke finnes noen høydeskrekk er det vel bare å bestille? Hvis ikke har Grand andre suiter i samme prisklasse som kan fungere som bryllupsovernatting.

Uansett er jo frokosten på Grand formidabel - og nesten verdt overnattingsprisen alene..! Jeg har kun opplevd god service der, men jeg har liten erfaring med andre norsk hoteller, så jeg kan ikke sammenligne. Men uansett - det er vel noe ekstra med følelsen av Grand Hotell? De tykke teppene og digre lyskronene? :D

Endret av LilleMyMcLean
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vurderte bryllupsnatt på Grand og sendte prisforespørsel på mail.

De skulle ha 9300 kr for brudepakke i tårnsuiten, og 7500 uten brudepakken.

Prisen var fra 4500 i juniorsuite.

:)

Skrevet

Vi bodde i Nobel Suiten en helg.

Helt fantastisk service og en deilig suitte. Anbefales!

Husker ikke pris, men det var ikke billig :-)

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 16.2.2011 den 19.17, Rampolina skrev:

Prisen finner du på hjemmesiden.. bare legg inn ønsket dato for booking også kommer de ledige alternativene opp.

Utrolig nok ikke, mail hos for mer info-synes det er utroli dårlig at man klarer å få seg på hjemmesiden.

Anonymkode: 6dd0d...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...