Nanella Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg driver å shopper litt på HM på nettet nå. Men hvor lang tid tar det før man får varene?? Setter pris på raske svar :D XSiljeX
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Har hørt at man får beskjed med en gang, vurderer å handle litt der selv. Hva har du kjøpt?
Nanella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2003 Får man vite det med en gang når man bestiller?? Det hadde vært topp!! Jeg blir fort litt utålmodig jeg skjønner du Jeg fant veldig masse jeg likte der og dette har jeg puttet i handlekurven: - Lys beige cordbukse med snøring nederst - Mørk kakigrønn bukse med snøring nederst - Denimskjørt - Tweedskjørt (svart) - Hvit omslagstopp - litt tykk cardigan med "belte" i livet, farge kitt - Hvit skjorte - Lys beige veske Jeg vil ha det imorgen!!! Hi hi, neida men ser veldig bra ut syns jeg da. Helt min stil. XSiljeX
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har veldig lyst på den parkasjakken de har! Har noen venner som bestiller derfra, og de sier man får beskjed med en gang, i alle fall! Lurer på om jeg skal bestille...må sjekke kontoen...
Nanella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2003 Syns du skal gjøre det jeg da. Gøy å unne seg selv litt. Hvertfall når det er noe man liker veldig godt å vet man blir fornøyd med :D Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal betale jeg da.. Mnd.regning eller kort eller postoppkrav... Hmmm, skjønner ikke helt hva de mener med mnd.regning...
Nanella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2003 Ja da er varene bestilt og har bedt om postoppkrav.. Fikk ikke vite noe om når varene kommer jeg da.. Kanskje jeg skal ringe imorgen å spørre.. Håper jeg får de kjapt og at de har alle varene inne.. Det sto at de hadde litt problemer med å få sjekket opp om varene var inne. Nei må nok ta en tlf imorgen tenker jeg. XSiljeX
Gjest Murron Skrevet 26. oktober 2003 #7 Skrevet 26. oktober 2003 Månedsregning er at det totale beløpet du har handlet for blir delt opp i x antall mnd, spre regningen litt..
Gjest Carmelita Skrevet 26. oktober 2003 #8 Skrevet 26. oktober 2003 Bestemmer man selv hvor mange mnd man vil ha regningen fordelt på?
Nanella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2003 Ok da vet jeg det til en annen gang. Like greit å bli kvitt regningen med en gang syns da jeg.. Slipper å tenke noe mer på den når den er betalt. Men greit hvis man shopper masse masse da.. He he Siden jeg ikke vet hvor lang tid det tar.. Er det noen som har noen erfaring med å handle der og som vet sånn ca.?
Miracl3 Skrevet 26. oktober 2003 #10 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg bestilte en jakke og to gensere for tre uker siden. Men har ikke fått noe enda. Løper i postkassen i spenning hver dag.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #11 Skrevet 26. oktober 2003 Mnd.regning betyr at man får regningen mnd etter man har fått varene. Da velger man selv om man vil betale hele beløpet med en gang eller om man vil dele det opp. Har bestillt noen ganger fra hm og er stort sett fornøyd. Har de varene inne tar det 1-2 uker før man får dem. Har de dem ikke inne på lager kan det ta måneder. Men dette får man opplyst om når man bestiller, og velger da selv om man vil vente på varene eller ikke.
Nanella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2003 Hmmm, det syns jeg hørtes lenge ut jeg da.. Må da gå ann å få det tilsendt litt fortere... Må ringe imorgen å sjekke jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #13 Skrevet 26. oktober 2003 Sist jeg bestilte tok det 2 uker. Men en bukse jeg bestilte hadde de ikke inne så den kom ca 1 mnd etter. Har også opplevd at det har tatt bare 1 uke. Kommer sikkert alt ann på hvor mange det er som bestiller i akkurat den perioden og på varene man bestiller. Enkelte varer blir utsolgt nesten med en gang og da tar det litt tid før man får varene.
Nanella Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 26. oktober 2003 www.hm.com Hvis det var linken til shoppen du ville ha da...
Gjest Poirot Skrevet 26. oktober 2003 #16 Skrevet 26. oktober 2003 www.hm.com Hvis det var linken til shoppen du ville ha da... Mange takk!
Nanella Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #18 Skrevet 27. oktober 2003 Nå har jeg fått vite at de varene de har på lager blir sendt til meg i løpet av en uke. De to buksene jeg har bestilt kommer om 3 og 7(!!!!) uker.. Syns det var litt lenge jeg da men.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet XSiljeX
Musemor Skrevet 28. oktober 2003 #19 Skrevet 28. oktober 2003 Det kan ta alt fra en uke til flere måneder, alt ettersom hva som er på lager! Har opplevd begge deler, men jeg fikk beskjed om hvor lang tid det tok når jeg bestilte, mulig fordi jeg har Rowells-konto?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå