Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og typen min har litt varierende forhold for tiden. Tidligere føler jeg at jeg bare har gitt og gitt og fått lite tilbake, og jeg har snakket med veninner om dette. De har rådet meg til å bli mer kravstor, og det har jeg gjort.

Men nå føler jeg meg nesten litt ond, setter ikke pris på ting på samme måte, eller jeg gjør jo det, men viser det ikke.

Vi har vert litt nebbete mot hverandre de siste dagene.... føler jeg er for kravstor.

Dette er mitt føste forhold og jeg har så mange spørsmål.

som f.eks: når vet du at dette ikke går, at han ikke er rettfor deg liksom?

Og hvor godt kan man ha det i et forhold (i lengden) er det unaturlig og teit å vente på den rette?

Føler liksom d, er livredd for å gi opp d jeg har, i tilfelle det ikke blir bedre med en annen.

Er d bare bagateller vi krangler om?

* liten*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forhold er perfekte. Klart noen krangler lite, andre krangler mye. Hva som er normalt for dere er det bare du som kan si. Noen er også mer like som personer i et parforhold. Når en person er litt kranglete av seg blir det mer krangling.

Det som du må ta utgangspunkt i er følelsene dine. Hva føler du for ham. Vil du ha et seriøst langvarig forhold, eller være fri og frank og leve livet i noen år. Hva får du ut av dette forholdet kan du spørre deg selv om. Det skal jo egentlig bare gjøre deg godt. Ta tiden til hjelp så finner du nok ut av hva du vil.

Skrevet

Syns du bør prøve å la det ligge litt jeg.. Gi det litt tid og ikke fokuser så mye på det. Kanskje det viser seg at det går litt i motbakke en periode også blir alt mye bedre om en liten stund. Dersom det går lengere tid og det ikke skjer noen forandringer så får du/dere sette dere ned å ta en ordentlig prat, fortell han at du føler du får lite og gir mye se hvordan han reagerer på det. Dersom dere ikke kommer ut av det på noen god måte ville jeg revurdert forholdet.

Jeg tror det er viktig at du er deg selv jeg.. Ikke skal være kravstor eller spille kostbar for å få frem reaksjon fra han. Lett at det bare blir verre av sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...