AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Satt på bussen på vei hjem fra jobb i dag, og litt bak meg satt det en fyr sammen med noen kamerater. Smilte til ham da jeg gikk på bussen fordi vi fikk øyenkontakt, men satt ellers i min egen verden hele bussturen. Når han skulle gå av bussen landet det en lapp i fanget på meg, med telefonnummeret hans på... Jeg ble ganske satt ut egentlig, men nå lurer jeg på om jeg skal ta sjansen eller ikke. Han så snill og grei ut, og var pen. Omtrent på alder med meg. Skal jeg ta sjansen på å sende ham en melding? Har allerede sjekket nr på gule sider og snoket litt på facebook, hehe. Er bare redd det var et veddemål med kompisene eller noe, og at jeg skal dumme meg totalt ut... Hjelp!
Knitcat Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Send en meldig da vel, og bestem deg for å ikke gjøre noe som kan få ham til å vinne et ev. veddemål hvis du er redd for det. Det kan jo faktisk hende, at han bare så ei søt jente på bussen...
MissStiles Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Neimen, så artig! Send melding! Du har ikke akkurat noe å tape på det heller. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Syns det er litt rart å gi fra seg nr til vilt fremmede, men mulig jeg er litt gammeldags. 1
Gjest gurimalla Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes det var sjarmerende, send en melding
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Tror det blir melding, må bare formulere den først :-) TS
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Send melding! Du hadde garantert ikke fått lappen dersom han ikke likte førsteinntrykket av deg. Lite å tape på å ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Oi!! Ny bussmanntråd. Hold oss oppdatert da 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Send en litt humoristisk melding. Alt å vinne, ingenting å tape. Og drit i hva grunnen var, jeg sjekket en gang opp en fremmed fyr fordi jeg ble fyrt opp av vennene mine, men det viste seg å være full klaff når vi gikk på første daten. Synes du han var aktuell er det verdt ett forsøk.
sunnyside Skrevet 16. februar 2011 #13 Skrevet 16. februar 2011 Send melding du!=) Og hold oss oppdatert ja!
Eske Skrevet 16. februar 2011 #14 Skrevet 16. februar 2011 SEND MELDING!!!! Bussmann, bussmann, bussmann :D
Dalila Skrevet 17. februar 2011 #16 Skrevet 17. februar 2011 Send sms, hva har du å tape?? Og fortell oss hva som skjer!! Sånne ting som får oss til å føle at vi lever, bare å hive seg uti det
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #18 Skrevet 17. februar 2011 Så klart sender du melding. Og selv veddemål kan ende i en komplett romanse (sier hun som selv vant både veddemål og drømmemannen)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #19 Skrevet 17. februar 2011 Har sendt ham melding og fått svar, skal spise lunsj i morgen... Tenkte det var greit å møte ham ute blant folk første gangen. Han har lagt meg til på facebook, og virker normal der ihvertfall, så... 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #20 Skrevet 17. februar 2011 Det er garantert ikke en normal fyr... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå