Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om det var noen her som visste hvordan man sminket og hvilken sminke man brukte når man sminket seg slik at man fikk hva mange kaller "innover" skinn ? Noen som skjønnte?

For dem som ikke. Det går jo ant å sminke seg slik at man får en slags effekt hvor man får litt mere innhulede skinn, og jeg lurte på hvilken sminke man bruker da og hvordan?

:pasha:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innover-skinn? Skinn som i hud? Pels?

• Liker 1
Skrevet

Er det kinn du mener?

Skrevet

at man fremhever kinnbeina?

Skrevet

Dersom du mener en måte å fremheve kinnbena på, ved hjelp av sminke, kan dette enkelt gjøres ved å bruke et skyggeleggingsprodukt. MAC sin Harmony Matte Powder Blush synes jeg er en super produkt til dette formålet ;)

Skrevet

Dersom du mener en måte å fremheve kinnbena på, ved hjelp av sminke, kan dette enkelt gjøres ved å bruke et skyggeleggingsprodukt. MAC sin Harmony Matte Powder Blush synes jeg er en super produkt til dette formålet ;)

åh,takk. Det var dette jeg mente:)

- og til dere andre, ja, kinn og ikke skinn. Jeg visste bare ikke.

Gjest Spinell
Skrevet

at man fremhever kinnbeina?

eller skinnbena? ;) (kunne ikke dy meg...)

• Liker 1
Skrevet

Du kan bruke en foundation (eller solpudder) som pittelitt mørkere enn den du bruker til daglig.

Sug inn kinnene og ta farge under kinnbena og opp mot hårfestet. Husk å blende godt og ikke overdriv.

Jeg har bare lest dette. Et tips er å søke opp contouring el.l. på youtube, så får du se hvordan det gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...