Gå til innhold

Hvilke spisebord synes du er fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter spisebord, og trenger inspirasjon. Jeg finner noen svært få jeg liker godt, men jeg skulle gjerne funnet flere alternativer. Det eneste kravet jeg egentlig har er at bordet aller helst skal kunne trekkes ut/utvides, og at det da skal kunne ha plass til 12-14 personer.

Hvilke bord liker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spisebord er vanskelig ja, har ikke funnet noen jeg elsker ennå. Jeg liker best bord som ikke har en slik plankeramme på undersiden av bordet som binder bena sammen, hvis noen skjønner hva jeg mener. Den kommer bare i veien for bena og er irriterende, dette er noe ganske mange bord har. Ellers foretrekker jeg moderne bord fremfor rustikke.

På Tannum har de jo mye fint syns jeg da, http://tannum.no/produkter/mobler/Spisebord , jeg har ingen klar favoritt selv om jeg syns at Lance er ganske fin.

Gjest Marla Singer
Skrevet

Der var det mye fint, hilli. Tipper imidlertid at prisnivået er en del høyere enn hva jeg ser etter - vet du cirkapriser på noe av det, f.eks. Lance?

Gjest Marla Singer
Skrevet

Ikke fordi det er min tråd, altså, jeg er bare også på utkikk etter spisebord og ble interessert. :ler:

Jeg liker mye fra BoConcept, også har jeg fått en vill idé om at det hadde vært kult med bord i betong eller skifer. Hva slags stil tenker du på, Englefjes? Materialer osv? :)

Skrevet

Vi har det største spisebordet "norden" fra Ikea. Det kan trekkes ut slik at vi får plass til 12-14 personer. Det er rimelig og veldig stødig, vi er veldig fornøyde. Men det er sikkert ikke det mest trendy... og flyttefolka som skulle få det opp trappa til leiligheten, klaget og stønnet og strevde for å få det inn...

Skrevet

Jeg liker bordene fra Rübner, som du finner i Hillis link. Dessuten liker jeg godt brukte bord fra Børge Mogensens hånd. Vet ikke om de er i produksjon ennå, men mulig det finnes noen til salgs i bruktbutikker eller på Finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...