Gå til innhold

Max Factor Xperience Foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg ny favoritt: Max Factor Xperience Lightweight foundation.

Den er veldig myk og lett, og endelig har de en tone som er lys nok for min hud (Light ivory). Veldig lett å påføre med fingrene, smelter inn i huden og gir et veldig naturlig resultat uten å klumpe seg eller legge seg i smilerynkene. Den dekker greit, men ikke over større sår/kviser, men gir et fint underlag for concealer.

Denne anbefales på det sterkeste! Beste foundationen jeg har testet hittil.

Trenger også tips til pudder som går over denne foundationen eller foundation generelt. Brukt tikei nå, men den legger seg veldig i smilerynkene mine og blir litt klumpete. Alle forslag tas imot med takk!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har funnet din match :biggrin: Jeg leser mye positivt om Max Factor sine produkter for tiden :)

Beste transparente pudderet jeg har vært borti hittil, er uten tvil Laura Mercier sin Translucent Loose Powder. Den holder huden matt, legger seg ikke i linjer og holder sminken på plass ;)

Den selges på Strawberrynet, ellers så kan du jo gå innom en forhandler som fører Laura Mercier og spørre om en prøve. Et produkt som er verdt å snuse litt på.

Skrevet

Max Factor tester på dyr, bare så det er sagt :)

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Over foundation har jeg faktisk funnet en favoritt i IsaDora sitt kompaktpudder. Stor fordel at disse også har lyse farger, jeg bruker nr.11 som er det lyseste og er veldig fornlyd med dette. Matter og setter foundationen bra, men uten å se puddret eller kakete ut. Jeg ser ikke at jeg har pudder over, huden ser bare litt mattere ut og foundationen sitter bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Den er kjempebra i forhold til prisen. Storfornøyd med den.

Den jevner ut hudfargen og det ser helt naturlig ut :)

Skrevet

Har du prøvd i.d? Bruker medium beige i foundation og som løst pudder. Jeg har også prøvd det meste fra Max Factor, men er mye mer fornøyd med i.d. Og så er de heller ikke så mye dyrere hvis du kjøper på nett, betalte ca 180,- for i.dfoundation sist jeg bestilte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...