AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #21 Skrevet 20. februar 2011 Jeg kjøpte en nydelig bikini i merket, Freya sist sommer - de har masse nydelige saker i større størrelser.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #22 Skrevet 21. februar 2011 Hei, beklager, det var denne jeg mente å linke nr. 2 til, det er en truse med nedbrettbar kant, ser ganske stødig ut. Her er en annen bikinitruse med nedbrettbar kant, men den går ikke lenger enn til str. 48, vet ikke om det er tilstrekkelig? Det jeg er skeptisk til er som nevnt om den nedbrettbare kanten har "hold" eller om den bare vil skli ned når den blir brettet opp. Har heller dårlig erfarin med den type bikiniunderdeler dessverre. Du kan også ta en titt hos danske Lace. Mulig de kan ha noe du liker og som kan passe Mja, mjo... muligens en der men uhyre utplukket i størrelser ser jeg. Jeg kjøpte en nydelig bikini i merket, Freya sist sommer - de har masse nydelige saker i større størrelser. Uhyre slitsom side å navigere i, må se litt på den senere som en nødløsning tror jeg. Har forøvrig bestilt en underdel fra ebay som et lite impulsprosjekt, blir spennende å se hvordan den sitter :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå