Gå til innhold

Bikini i store størrelser ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter bikini til sommerens sydentur men trenger (dessverre) noe litt over H&M størrelser. Noen som vet hvor det er å få tak i, gjerne nettbutikk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skriver du ikke hvilken størrelse du trenger, eller hvor på kroppen du er litt større, men Change har bikinier og badedrakter som virkelig gir støtte og løft til store bryster (opp til 90-J tror jeg), og underdeler opp til størrelse 46.

http://shop.change.com/no/badetoey/alt-badetoey/

Edit: La nettopp merke til at de har noen få plagg i enda større størrelser, men da må du lete litt :)

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett veldig fornøyd med Change - bra utvalg i mange størrelser og akseptable priser. Men jeg har opplevd i to av fem bh'er + en bikinitopp at spilen kommer ut på siden eller mellom puppene. Den ene gangen hadde jeg bare brukt bh'en to ganger og fikk ny uten større problemer (måtte på Change Majorstuen for å få det til, på Oslo City ville de ikke hjelpe.) bikinien fikk jeg aldri somlet meg til å klage på (my bad) og den siste bh'en var bare utslitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har XLNT kolleksjonen hvor de har et lite utvalg med bikinier for oss damer med litt mer former. Jeg kjøpte min bikini der i fjor iallfall, og var veldig fornøyd med både passform og str. Ellers kan jeg anbefale spesialist foretninger - der finner de bikinier som passer perfekt - men de koster som regel litt mer da... Så det blir til slutt et spørsmål om hvor mye du vil legge i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kappahl her har ikke kommet med badetøy i butikkene enda. Change hadde ingenting (str 50) bortsett fra en rød truse og det er en mindre kledelig farge til meg :sjenert:

Bravissimo hadde ingenting av interessante underdeler, Figleaves hadde en potensiell. Det jeg sliter med er å finne noe som ikke er i bokser/hotpantsstil og som dekker litt mage (gammelt arr). Er bred over rumpa men er forholdsvis flat over magen så det er arret jeg er ute etter å skjule.

Har kikket litt på "fold briefs" i ulike utgaver før men det som slår meg er at foldedelen er i slakkere stoff en resten av underdelen og automatisk sklir ned under bruk.

Jeg får trøste meg med at jeg sikkert ikke er den eneste som leter etter den perfekte bikini... Uansett størrelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen begynner i MARS.

Paleet har fått alt! Seafolly, og YEH jeg har badedraken på dette første bilde :rodmer: Den har to knytinger bak :gjeiper:

http://www.seafolly.com.au/

Klikk på bildet å se kolleksjonen.

De har oxo Plus Size Swimwear :rodmer:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

LaLina på St.Hanshaugen i Oslo. Ant en av Norges beste butikker på undertøy og badetøy til formfulle kvinner.

Var der selv med en venninne, og hun fikk super hjelp og var så happy etter besøket der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt flere bikinier fra Ellos, bruker 75 e. De har en m bikinitruse som er ganske høy og kan brettes ned. Bh en har spiler og god støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl her har ikke kommet med badetøy i butikkene enda. Change hadde ingenting (str 50) bortsett fra en rød truse og det er en mindre kledelig farge til meg :sjenert:

Bravissimo hadde ingenting av interessante underdeler, Figleaves hadde en potensiell. Det jeg sliter med er å finne noe som ikke er i bokser/hotpantsstil og som dekker litt mage (gammelt arr). Er bred over rumpa men er forholdsvis flat over magen så det er arret jeg er ute etter å skjule.

Har kikket litt på "fold briefs" i ulike utgaver før men det som slår meg er at foldedelen er i slakkere stoff en resten av underdelen og automatisk sklir ned under bruk.

Jeg får trøste meg med at jeg sikkert ikke er den eneste som leter etter den perfekte bikini... Uansett størrelse :fnise:

Må det vere bikini? Tenker at viss underdelen skal vere høg så er det kanskje meir kledelig med ein heil badedrakt framfor ei truse som har litt granny pants fasong. Eventuelt ein Tankini der overdelen dekker over mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesongen begynner i MARS.

Paleet har fått alt! Seafolly, og YEH jeg har badedraken på dette første bilde :rodmer: Den har to knytinger bak :gjeiper:

http://www.seafolly.com.au/

Klikk på bildet å se kolleksjonen.

De har oxo Plus Size Swimwear :rodmer:

Mars ja, liker å være tidlig ute jeg :sjenert:

LaLina på St.Hanshaugen i Oslo. Ant en av Norges beste butikker på undertøy og badetøy til formfulle kvinner.

Var der selv med en venninne, og hun fikk super hjelp og var så happy etter besøket der.

Hm, får vurdere en tur til Oslo en dag selv om jeg hater å dra til den byen.

Jeg har kjøpt flere bikinier fra Ellos, bruker 75 e. De har en m bikinitruse som er ganske høy og kan brettes ned. Bh en har spiler og god støtte.

Har testet de fleste som Ellos har men de sitter ikke rett dessverre. Flere av de som kan brettes har også løsere "brettedel" så den sklir ned ved bruk.

Må det vere bikini? Tenker at viss underdelen skal vere høg så er det kanskje meir kledelig med ein heil badedrakt framfor ei truse som har litt granny pants fasong. Eventuelt ein Tankini der overdelen dekker over mage?

Kan ikke fordra badedrakter/heldekkende, får bare flashbacks til ungdommens svømmeundervisning. Er ikke ute etter granny pantsfasong men noe midt i mellom. Har inntrykk av at det meste av bikinier nå stopper laaaaangt under navlen og da kommer arrproblematikken inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wonders.... Rett under puppene er nok mitt smaleste punkt... Og det er nok nærmere 80 enn 75 ... Men bhstr er 75;) ellers er figuren ganske så rund, er ihvertfall myk og god å ligge på ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om denne - finnes i svart også, opp til str. 52 i underdel og helt opp til F-cup i overdel.

Eller hva med denne, eller denne?

De to fra LaRedoute var samme linken ? Uansett så tenker jeg mer hotpants når jeg ser de og jeg er ute etter trusestil/høyere benskjæring.

Den til Klingel kunne jo gått an men det blir litt dumt å bestille en hel bikini når jeg kun trenger underdelen. Overdelen var heller ikke flatterende for min kropp.

Jeg blir gal :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

De to fra LaRedoute var samme linken ? Uansett så tenker jeg mer hotpants når jeg ser de og jeg er ute etter trusestil/høyere benskjæring.

Den til Klingel kunne jo gått an men det blir litt dumt å bestille en hel bikini når jeg kun trenger underdelen. Overdelen var heller ikke flatterende for min kropp.

Jeg blir gal :kjefte:

Hei, beklager, det var denne jeg mente å linke nr. 2 til, det er en truse med nedbrettbar kant, ser ganske stødig ut.

Her er en annen bikinitruse med nedbrettbar kant, men den går ikke lenger enn til str. 48, vet ikke om det er tilstrekkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...