AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Vi har nå vært uten internett i en uke. Jeg har ringt og klagd flere ganger, men ingenting har skjedd. Idag kom det tok mannfolk og fikset en "midlertidig løsning", slik at vi har internett, men uvisst hvor lenge. Feilen skulle rapporteres videre til Telenor (linjen blir leid av de, men de er ikke leverandør). Montøren skulle komme innen et par dager. Så da lurer jeg på, kan vi forlange å få avslag på regningen siden vi ikke har fått den varen vi betaler for? Er det vi som må betale for rep. som utføres, eller er dette noe internettselskapet betaler for? Vi får fiber i hus så fort frosten forsvinner, så vi vil nødig betale i dyre dommer for å få ny telefonlinje i hus når det likevel kun skal brukes fram til våren.
Betty2 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Vi har telenor og måtte gå uten internett i godt og vel 2 uker, ringte de nesten hver dag (det var ikke lurt for å ringe de er svindyrt) de lovde at reperatørene skulle komme dagen etter på (noe som ikke skjedde) har hatt masse tull med telenor og ALDRIG har de greid å fikse nettet. vi har måtte ringe venner og bekjente for å høre om de kan hjelpe (noe de har kunne gjort og det har tatt de 10 min og fiksett problemet) og i tilegg har vi alltid måtte betale full pris selv om vi var uten internett i vel 2 uker pluss andre ganger vi var uten nett i flere dager...... Ring og klag, har hørt om folk som har fått kompensasjon for fraværende nettverk (eks 1mnd gratis internett) men de måtte klage sin nød før de fikk det..... Jeg gleder meg til den dagen vi kan si takk og farvel til Telenor.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 TS: Vi har ingenting med Telenor å gjøre, det er internettselskapet som leier linje av Telenor. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde mye heller gått over til Telenor enn det lokale selskapet vi har nå. Men hva gjør man vel ikke for å få fiber i hus? :gjeiper:
Elensire Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 vi hadde mye problemer med internett en periode der vi leide sist. Da hadde vi bredbånd gjennom tele2. Kundeservicen var varierende, og problemet ble ikke løst skikkelig før det var gått en månede (nettet falt ut inni mellom, så vi var uten nett i 5-6 dager). Så jeg ringte inn til de og sa at jeg ikke var interessert i en vanlig månedsregning den neste måneden, i og med at vi faktisk ikke hadde fått det produktet vi kjøpte hos de. De slo av halvparten av den faste månedssummen Du kjøper jo en tjeneste hos tilbyderen, og når de ikke kan levere er det klart at du ikke skal betale full pris. Full pris tilsier faktisk at de har levert full tjeneste, noe de ikke har gjort denne måneden. Så ring de du, og be om å få regningen kreditert.
Gjest Iah Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Opplevde noe lignende en gang da jeg var kunde hos Ventelo Bluecom, etter mange telefonsamtaler, og flere mail fra meg gikk de til slutt med på å gi meg redusert pris. Skulle bare mangle, jeg betaler ikke for for et produkt jeg ikke får!
Betty2 Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Noen som har canal digital her? Hvordan har de vært med sine leveranser av nett? og hvordan er kunderservicen der?? noen som vet??
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Noen timer her og der hadde jeg reagert lite på. Men dersom det hadde strukket seg over flere dag, endatil opp til en uke, da hadde jeg krevet kompensasjon. Man får jo ikke det man betaler for. Kompensasjonen kunne vært prisavslag, ekstra periode eller høyere hastighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå