AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hei! Har et problem som er veldig slitsomt, jeg er alltid sulten. Sitter i skrivende stund og spiser dagens tredje middag. Det går vel en halvtime-tre kvarter etter at jeg har spist, før jeg blir sulten igjen, og magen min vrenger seg omtrent. I gjennomsnitt spiser jeg to frokoster, tre lunsjer og tre middager. Spiser variert og regelmessig, grovt brød, poteter, fisk, kjøtt, grønnsaker, salat, nøtter osv, så tror ikke dette har noe med saken å gjøre? Det er veldig slitsomt for meg å være sulten så ofte, må jo ha konstant tilgang på mat, og det blir jo fryktelig dyrt når jeg må ha så mye mat. Noen som vet om noe som kan hjelpe? Begynner å bli ganske sliten og lei av dette Er forresten 173 cm høy og veier 53 kg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hei! Har et problem som er veldig slitsomt, jeg er alltid sulten. Sitter i skrivende stund og spiser dagens tredje middag. Det går vel en halvtime-tre kvarter etter at jeg har spist, før jeg blir sulten igjen, og magen min vrenger seg omtrent. I gjennomsnitt spiser jeg to frokoster, tre lunsjer og tre middager. Spiser variert og regelmessig, grovt brød, poteter, fisk, kjøtt, grønnsaker, salat, nøtter osv, så tror ikke dette har noe med saken å gjøre? Det er veldig slitsomt for meg å være sulten så ofte, må jo ha konstant tilgang på mat, og det blir jo fryktelig dyrt når jeg må ha så mye mat. Noen som vet om noe som kan hjelpe? Begynner å bli ganske sliten og lei av dette Er forresten 173 cm høy og veier 53 kg. 1. Gå til NAV og hør om du kan få støtte til maten (kanskje gå til legen først) 2. Operer bort en del av magasekken.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Hei. Jeg har det på samme måte,netopp fått påvist høyt stoffskifte. Kanskje det er det du og har? 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Du er alltid sulten fordi du har en for lav vekt! Så lett og så vanskelig...
Gjest Quelleriel Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Det første jeg tenkte på var også for høyt stoffskifte. Jeg sliter med det motsatte, har for lavt stoffskifte, så har lest litt om det. Men det beste er selvfølgelig å ta en prat med legen
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Prøv å kutte ut karbohydrater fra kostholdet. Protein og fett metter mer.
MiniMjau Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 hadde nok sjekket stoffskiftet mitt først hos legen før jeg gjorde noe annet!
PepsiMax Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Som flere her nevner er stoffskiftet det første jeg tenker på også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå