Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes drømmer er et interessant tema, det kan bety så mye mer enn det vi kanskje forstår med det første.

Husker dere hva dere drømmer, ofte? Har noen hatt en drøm som viste seg å bety noe senere?

Hvilken drøm husker du best?

Min mor drømte en gang om gode sko, det betyr at det er penger i gjerdet. Noen dager etter, fikk hun forskudd på arven ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg vil i natt er å sooove, eksamen i morgen- kom gode drømmer! :)

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg husker noen drømmer veldig godt, mens andre bare viskes bort med en gang jeg står opp. Noen drømmer husker jeg kun den gode stemningen fra og jeg ønsker å drømme den en gang til. Noen av de drømmene jeg husker best har vært relatert til ting jeg har opplevd, og gjerne noe jeg ikke ønsker å oppleve flere ganger. Har ikke opplevd å drømme om ting som blir til virkelighet etterpå.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg husker stort sett alle drømmene mine.

Jeg sanndrømmer en del også om ting jeg på ingen måte kunne vite om før jeg legger meg.

Skrevet

Husker nesten alltid drømmene mine, jeg!

Skjønner som oftest hva de betyr, da mine drømmer ofte har ganske tydelig sammenheng med hva som skjer i livet mitt, og jeg har fått litt "opplæring" i de vanligste symbolene av mamma som driver med drømmetyding :-)

Opplevde et par ganger som yngre å drømme ting som faktisk skjedde, men det er årevis siden nå. Heldigvis, det var ekkelt.

Skrevet

Husker nesten alltid drømmene mine, jeg!

Skjønner som oftest hva de betyr, da mine drømmer ofte har ganske tydelig sammenheng med hva som skjer i livet mitt, og jeg har fått litt "opplæring" i de vanligste symbolene av mamma som driver med drømmetyding :-)

Opplevde et par ganger som yngre å drømme ting som faktisk skjedde, men det er årevis siden nå. Heldigvis, det var ekkelt.

Uh, både spennende og ekkelt! Synes det er interessant at moren din er drømmetyder :)

Litt skummelt også kanskje ;)

Skrevet

Uh, både spennende og ekkelt! Synes det er interessant at moren din er drømmetyder :)

Litt skummelt også kanskje ;)

Har blitt forsiktig med hva jeg forteller henne, ja. Drømmer er jo ofte veldig personlig, og plutselig har du utlevert deg selv mer enn du ville :P

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Husker som regel de vonde og rare, er faktisk sjeldent jeg drømmer koselige drømmer. Har sjeldent mareritt, men de er bare...ekle på en måte, rare og egentlig uten mening kan man si.

Har egentlig liten tro på at drømmer betyr noe særlig. Er rart med de som drømmer om ting som skjer osv, men tror alikevel at masse bare er tilfeldigheter. Men hva vet jeg ? Kan sikkert være noe mer enn vi tror og vet :)

Skrevet

Jeg drømte at statusen min på facebook sto som single i natt :filer:

Skrevet

Jeg drømte at jeg ble vekket midt på natten, og det ble jeg...

Av babyen vår som ville ha litt mat, som vanlig.

Kanskje jeg er sanndrømt. ;)

Skrevet

Mine drømmer er som regel veldig enkle å tyde, da jeg stort sett drømmer om ting som hender i livet mitt.

Dere som sier dere er sanndrømte, kan dere fortelle om noe dere har drømt som senere skjedde?

Gjest Consensio
Skrevet

Dere som sier dere er sanndrømte, kan dere fortelle om noe dere har drømt som senere skjedde?

Ulykker, dødsfall, gledelige overraskelser, daglige ting. Sanndrømmer om det meste

Skrevet

Ulykker og dødsfall. Hvis jeg har vært sanndrømt om noe hyggelig, kan jeg iallefall ikke huske det.

Skrevet

Eg har stort sett berre absurde draumar, med null forankring i kvardagen min...

Skrevet

Jeg drømmer nesten alltid at tennene mine er løse/faller ut, eller at jeg biter så hardt at de knuses. Skikkelig ekkelt, for det virker så ekte.

Gjest Passing by
Skrevet (endret)

Jeg drømmer nesten alltid at tennene mine er løse/faller ut, eller at jeg biter så hardt at de knuses. Skikkelig ekkelt, for det virker så ekte.

Huff ja, det har jeg drømt også. Ekkelt, kunne bare ta ut en hel tannrekke. Det skal visst bety noe når vi drømmer det men hva husker jeg ikke lenger. Jeg drømmer noen ganger om at jeg står på en stige og så faller stigen bakover og jeg får det suget i magen, ekkelt.

Fant noe om Tenner :

Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt.

Ups, godt jeg ikke har drømt om å miste tenner ofte.

Endret av Passing by
Skrevet

Husker drømmer stort sett hver natt.

Men de er ikke alltid like positive...

Den jeg husker aller best er at det var helt hvit bakgrunn, også lå det en baby å skreik. Skreik og skreik, som at den hadde det helt forferdelig :tristbla: Dette var etter jeg mistet barnet i magen.

Jeg har også drømt at jeg ikke mistet barnet, men hadde fått den. H*n var 2 år, sprang rundt i stua og flirte. Trist å våkne :tristbla:

Ellers har jeg drømt at jeg var i begravelse til eksen, herslig drøm. Leste etter på på nettet at en kunne drømme det fordi en følelsesmessig var ferdig med personen.

Så har jeg drømt at jeg og min kjære giftet oss. Hehe.

Ellers mye drømmer om barn og graviditet...

Skrevet

Jeg husker alltid drømmer. Kan ikke huske sist gang jeg våknet uten å huske minst én drøm.

Drømmer veldig levende, med farger og tydelige former og hendelser og lyd. Ofte spenningsdrømmer, men kan drømme alt mulig rart.

Jeg tror så klart at drømmer kan bety noe ettersom det er hjernen som finner dem på, men at man skal kunne være sanndrømt tror jeg bare er reinspikka vås ;)

Skrevet

Jeg husker ofte alt, noen ganger ingen ting. Alt er ganske detaljert.

I natt drømte jeg at samboeren min var en skikkelig populær kjendis. Jeg hadde deltat aktivt i en tråd her inne med negative ting om Einar Gelius.

God kveld Norge hadde et innslag om saken med bilder og fullt navn på meg samt link til tråden med brukernavnet mitt.

Det ble ett skikkelig pes for kjendis-samboeren min som var i ett annet land og sendte melding om at han aldri ville snakke med meg igjen. Når jeg prøvde å ringe han så mangla 5 tallet på alle tlf så jeg fikk ikke slått nr hans.

Når jeg skulle logge inn å fjerne postene mine ble tastaturet snudd opp ned og jeg klarte ikke ta inn passordet mitt.

Veldig stressende!!

Noen som kan tyde den eller?? :gjeiper: :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...