Gå til innhold

Shampoo og balsam - anbefalinger

Anbefalte innlegg

Gjest redstar
Skrevet (endret)

Hey there!

Jeg har halv langt rødt/orange hår som begynner å se litt flatt og livløst ut.

Nå bruker jeg Head&shoulders shampoo&balsam fordi jeg begynte å klø en del i hodebunnen og synes egentlig disse er veldig bra.

Også har jeg brukt Redken anti snap treatment kuren en god stund nå for å redusere slitte tupper og gi håret litt proteiner.

Så det jeg lurer på, er det noen som kan anbefale meg en god shampoo og balsam (gjerne kur,tekstur og evnt andre produkter også) som gir volum, styrker håret og er skikkelig bra rett og slett:p

Og som ikke gjør håret fettete:p

Jeg bruker Oasis Dust it pudderet av og til, men ellers er jeg ikke flink til å bruke hårpodukter fordi jeg rett og slett ikke har hatt tid til å finne de rette produktene.

Jeg kjenner at håret mitt trenger litt "luksusbehandling" nå:P

Volum, glans, styrke og sunt hår, det er det jeg vil ha!:)

Leste en plass at silkekur er bra for håret og ser at dem har et par kamanjer på blush.no

Noen som har noen gode produkter å anbefale?

Takker for svar!:)

Hilsen ei som vil få liv og volum i håret sitt!

*gjøre seg klar til sommeren* :)

Endret av redstar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å bruke Joicos k-Pak, har bare brukt den et par ganger, men så langt virker det veldig lovende. Håret kjennes mykt og sunt ut.

Skrevet

Jeg er kjempe glad i Kérastase sin shampoo (Kérastase Bain Nutri-Thermique) og kur (Kérastase Lait Vital). Disse gir håret mitt en veldig fin glans, samtidig som de tilfører håret mitt fukt og proteiner. Jeg får silkemykt og glansfullt hår :hjerte:

Jeg har også tidligere vært fast tilhenger av Redken og Joico, og Kérastase kan absolutt stilles på lik linje med disse, mener jeg. Supre produkter, rett og slett. Jeg har også lyst til å teste balsamen i denne serien i fremtiden :)

Jeg har testet John Masters Organics sine produkter også, men shampooen deres funket overhodet ikke for meg :( Balsamen var helt ok, men ikke noe jeg ha. Vil du derimot ha et produkt som gjør godt for hodebunn og som gir skikkelig volum, kan du titte litt på John Masters Organics Deep Scalp Follicle Treatment and Volumiser. Min lenke. Det er vel det eneste hårproduktet jeg liker fra den serien, så langt.

Jeg har ikke merket noe til verken fett hår eller tørr hodebunn :biggrin:

Dersom du ønsker å lese en grundig omtale av Kérastase sine produkter, kan du lese omtalen jeg har skrevet om produktene på min blogg her.

Gjest redstar
Skrevet

Tusen takk for svar!

Skal titte innom bloggen din litt senere Yasi, er SÅ glad for at noen tar seg tid til å omtale alle disse produktene som finnes her i verden, er ikke lett og velge det riktige, og jeg liker bedre å handle når jeg har hørt andres meninger og omtaler først!

Du har vel ikke testet ut noen av disse silkebalsam/olje produktene som jeg leste(tror det var på minmote.no) om som skulle være veldig bra?:)

*Takker, bukker & neier*

Skrevet

Bare hyggelig :klemmer:

Hehe, jeg synes bare det er morro å teste ut forskjellige produkter jeg :biggrin:

Jeg eier per idag 2 stk. silkeoljer, en fra sexy hair og en gammel en fra Joico. Jeg vet ikke hvilken som er blitt omtalt i minmote, men jeg er veldig fornøyd med produktene jeg bruker ihvertfall ;) De eliminerer elektrisitet fra håret og binder fuktigheten til håret. Jeg pleier ofte å bruke produktet etter styling for å roe ned håret og tilføre ekstra glans ;) Jeg har enda ikke skrevet omtale av disse, men jeg tenkte å skrive en omtale av den fra sexy hair veldig snart :)

Skrevet

Joico Body Luxe, shampo og balsam! Beste produktene jeg har prøvd noen gang. Lukter nydelig, gir volum og forhindrer fett hår. Har slitt med plutselig fett hår i graviditeten min (aldri gjort før - bortsett fra forrige graviditet) og fikk tips om denne. Skulle visst hjelpe mot fett hår, selv om det i utg.pkt er produkter for volum. Og jammen stemte det ikke! Ingen andre produkter har reddet fett hår-krisen min som disse :)

Joico er generelt et veldig bra merke, har jeg oppdaget.

:)

Skrevet

Jeg bruker Tigi Bedhead Self Absorbed. Veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Hei:)

Etter å ha prøvd KMS, Redken, Kerastase, Joico og john Masters Organics med ulikt resultat, har jeg nå funnet den perfekte shampoo og balsam!

I desperasjon etter nye produkter kjøpte jeg den nye volumshampoo'en og balsamen til L'oreal (helt lilla flasker), og de er superbra! Ble skikkelig overasket, men nå skal jeg aldri kjøpe dyre hårprodukter igjen:)

Skrevet

Hei:)

Etter å ha prøvd KMS, Redken, Kerastase, Joico og john Masters Organics med ulikt resultat, har jeg nå funnet den perfekte shampoo og balsam!

I desperasjon etter nye produkter kjøpte jeg den nye volumshampoo'en og balsamen til L'oreal (helt lilla flasker), og de er superbra! Ble skikkelig overasket, men nå skal jeg aldri kjøpe dyre hårprodukter igjen:)

På butikken? Hva var så bra med dem?

Skrevet

Joico Body Luxe, shampo og balsam! Beste produktene jeg har prøvd noen gang. Lukter nydelig, gir volum og forhindrer fett hår. Har slitt med plutselig fett hår i graviditeten min (aldri gjort før - bortsett fra forrige graviditet) og fikk tips om denne. Skulle visst hjelpe mot fett hår, selv om det i utg.pkt er produkter for volum. Og jammen stemte det ikke! Ingen andre produkter har reddet fett hår-krisen min som disse :)

Joico er generelt et veldig bra merke, har jeg oppdaget.

:)

Enig. :)

Jeg elsker å teste ulike merker, og har dusjen full - tuller ikke.. ;)

Hår er imidlertid forskjellig, og hos noen fungerer ett merke bedre enn ett annet, så det er nesten umulig å love at min erfaring også vil gjelde "ditt hår". :) Men mitt hår elsker iallefall Joico (fra dette merket har jeg prøvd K-Pak, Body Luxe, Daily Treatment og Colour Endure).

Hvis man vil teste Joico Body Luxe, så har de bl.a. 2x500ml her (kun god erfaring med disse nettbtuikkene):

http://www.fragrancedirect.co.uk/bin/venda?ex=co_wizr-locayta&template=wz_locayta&pageno=1&perpage=10&collate=ivtype%3Abrand%3Apdxtproductname%3Apdxtfragrancetype%3Apdxtgender%3Aprice%3Apdxtgifttype%3Apdxtaccessoriestype%3Apdxtfoundationtype%3Apdxtpowdertype%3Apdxtmascaratype%3Apdxteyelinertype%3Apdxteyeshadowtype%3Apdxtbronzertype%3Apdxtblushertype%3Apdxtskintype%3Apdxtmoisturisertype%3Apdxtbodycleansingtype%3Apdxtdeodoranttype%3Apdxteyecaretype%3Apdxthandcaretype%3Apdxtshampooandconditioningtype%3Apdxtcolouringtype%3Apdxthairstyling%3Apdxthairtreatmenttype%3Apdxttanningtype%3Apdxtapplication%3Apdxtspf%3Apdxtfragrancefamily%3Apdxtpackaging&refine_sort_alph=&threshold=50&fieldrtype=type&termtextrtype=invt&typertype=exact&fieldcatrestrict=xancestorid&termtextcatrestrict=shop&typecatrestrict=exact&typekeywordsearch=keyword&termtextkeywordsearch=Joico+Body+Luxe

http://www.feelunique.com/brands/joico/sets-and-duos

Skrevet

Eg er veldig nøgd med Pureology og Aussie sine hårkurar!

Gjest redstar
Skrevet

Hei igjen og takk for alle svar!

Jeg fikk veldig lyst til å prøve den silkeoljen fra Joico, hvor kjøper jeg den rimeligst? :)

Oi, gjerne jeg skal prøve Loreyal sine først da, før jeg evnt kjøper shampoo&balsam fra Joico?

Det er jo sååå mange produkter nå, vanskelig å velge:p

Jeg prøvde noe fra Tigi Bedhead men husker ikke hva det het, men det var ei rosa flaske med boble på toppen og denne ble veldig "mye", og jeg synes håret ble fett:(

Må også finne meg en slik texturstyling produkt, men igjen... hva skal man velge?Kansje fra Joico eller Kérastase?:)

Gjest redstar
Skrevet

Jeg var og kjøpte Lorials nye Shampoo og balsam, og den er kjempe god! Håret føltes med en gang velpleid og mer "volum"!:)

Knallgod! Men jeg kjøper nok en kur fra Joico:)

Tusen takk for alle råd! :)

Skrevet

På butikken? Hva var så bra med dem?

På matbutikken, ja:) Kosta 20 kr på tilbud pr flaske.

Synes de gav utrolig fint hår. Det ble glansfullt (men ikke fett), gav bra med volum, fikk fram litt fall og det holdt seg fint i 3 dager. Fikk mye skryt på jobb. Kollegaer trodde jeg hadde vært hos frisør.

Skrevet

Jeg var og kjøpte Lorials nye Shampoo og balsam, og den er kjempe god! Håret føltes med en gang velpleid og mer "volum"!:)

Knallgod! Men jeg kjøper nok en kur fra Joico:)

Tusen takk for alle råd! :)

Så godt du ble fornøyd! Er ikke bare dyrt som er bra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...