Gå til innhold

DØDS vondt i halsen og i øret av å svelge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt sykt vondt i halsen og i øret når jeg svelger. Det rare er at det kun gjør vondt på høyre siden. Hva kan dette komme av? Burde jeg gå til legen? Det gjør vondt bare jeg snakker, eller puster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en halsbetennelse eller streptokokk-a infeksjon, dra til legen og få tatt prøver så du kan bli satt på penicillinkur så snart som mulig, er ikke morsomt å ha det sånn i ukesvis.

Skrevet

Har du vært/er forkjølet?Høres ut som begynnende ørebetennelse.Ta deg en tur til legen du :) God bedring!

Skrevet

Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk hatt vondt i halsen over lang tid. Merker dette spesielt om natten, men ikke så mye om dagen. I dag fikk jeg plutselig VELDIG vondt, og også i ørene. Vet ikke om dette kan henge sammen. Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg har dette i flere dager naa. Veldig vondt. Men jeg nekter a ta antibiotika, har blitt proppet full av det hele livet og det har satt sine spor i tarmfunksjonen.. Jeg har ikke dratt til legen og det er bedre naa..

Skrevet

Ja,det er sant.Bihulebetennelser et stort sett virusinfeksjon,som går over av seg selv.Men dersom det ikke har gitt seg i løpet av en uke eller hvis det er uutholdelige smerter,kan man jo oppsøke lege for å finne ut om det evt er bakterielt.Greit å få behandlet det hvis man kan,og slippe unødvendig smerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...