Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd noen som er å anbefale? Prøvde La Prairie sin anti aging foundation i dag, men den passer dessverre ikke til min fete hud..selv om den er tørr på enkelte steder.

Jeg trenger en foundation som holder lenge og som ikke kaker seg utover dagen..

Bruker nå billig foundationen fra Loreal som heter Infallible med anti aging serum i..... Den er faktisk bra..selv om den er billig..

Ellers så liker jeg godt Clinique sin et eller annet..husker ikke hva den heter..men den long lasting saken..

Kom med tips folkens......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jane Iredale sin mineralfoundation er den beste jeg testet hittil :hjerte:

Jeg har ikke problemer med blankhet og dekkevnen kan fint bygges opp ved at man legger flere lag :biggrin: En superduper foundation!

Skrevet

Hvor kan den kjøpes da? ;) Og om den kjøpes på nettet, som jeg mistenker, hvordan i all verden finner man rett farge?

Skrevet

Jeg var og testet fargene på en salong som fører Jane Iredale :) Ellers så er det jo ganske håpløst å vite :(Her finner du en liste over Jane Iredale forhandlere i Norge.

I likhet med alt annet, koster også Jane Iredale skjorta i butikk. Beautybridge har den til en rimeligere pris, men forvent en lang leveringstid! Min lenke.

Husk å prøve produktet i dagslys, før du eventuelt kjøper.

Skrevet

Har du prøvd mineralsminke?

Skrevet

Hvor mye dekkevne og hvilken finish vil du ha da? Finnes ingen perfekt foundation om man har andre krav enn det som blir anbefalt. :)

Skrevet

Har prøvd mineralmake up ja..favoritten der er Glo minerals.

MEN jeg liker best Studio fiks pudderet til Mac, og trenger en foundation til og ha under den, liker et veldig dekkende og sminket utseende..

Skrevet

Hva med MAC Studio Fix Fluid? Den burde fylle de fleste kravene; høy dekkevne, sitter lenge, beregnet for blandingshud.

Skrevet

Ja, den har jeg, men syns ikke den er noe god. Da syns jeg faktisk billig merkene er bedre :tristbla:

Skrevet

Elsker Clinique sin Anti-Blemish foundation. Den dekker godt, ser helt naturlig ut, gjør huden fløyelsmyk, smitter ikke av og er rett og slett super! I tillegg blir huden mye finere på sikt:)

Skrevet

Den absolutt BESTE på min hud er Shisheido Dual Balance. Jeg bruker fargen B40 (den er ikke for gulaktig, ikke for mørk, ikke for blek, og ikke for rosa - helt perfekt til meg i alle fall!) Du kan justere litt hvor tykt lag du vil ha. Mange blir overrasket når jeg sier jeg bruker foundation, for den ser så naturlig ut.

Har ikke funnet noen andre som er like bra på min hud, men vurderer å prøve en fra Glo - sånn for å ha et alternativ i bakhånd.

Jeg har litt sensitiv hud, litt tørr på vinteren, og noen ganger bittelitt fet i t-sonen. Men ikke veldig, jeg har ikke dirkete fet hud liksom. Vet derfor ikke helt åssen denne funker på andre.

Be om en prøve på nærmeste parfymeri som fører Shisheido. Den koster ca 350 kr. Litt dyr, men verdt det! :)

(Jeg synes for øvrig at mineralsminke er litt oppskrytt. Denne lette, flytende foundation'en ser MYE bedre ut på min hud.)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...