Gå til innhold

Fikk aldri varen jeg bestilte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte meg shampoo fra FeelUnique.com, men har ikke mottatt varen enda! De svarer ikke på mail heller. Hva gjør jeg?

Purchased on: Mon 03 Jan 2011 14:04 Order status: Despatched Thu 06 Jan 2011 15:55

Bestilte selvfølgelig under 200kr, det ble på NOK 192.50.

Hjelp! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at flere har klaget over leveringstiden fra feelunique i det siste, men noen mente i hvert fall at det kunne hjelpe å kontakte feelunique via facebook-siden deres. :)

Skrevet

Jeg bestilte en vare meget tidlig i januar, rundt den 3-4, den ble sendt et par dager etterpå, men den kom ikke frem før i går faktisk!

Skrevet

Jeg bestilte derfra i september, etter 6 uker hadde jeg ikke fått noe enda, men jeg kontaktet dem og de sendte det på nytt. Jeg har aldri mottatt den første leveringen.

Skrevet

Pleier å ordne seg dersom man sender de en e-post og forklarer at du ikke har mottatt varen!

Skrevet

Så rart, jeg bestiller varer derfra jevnlig. Tar som regel 10 dager før de kommer fram (bestiller omtrent bare hårprodukter) og har mottatt alle pakker jeg har bestilt. Siste kom kun for noen dager siden (ca en uke etter bestillingsdato)

Skrevet

Ja, det er derfor jeg har bestilt derfra flere ganger. Varene har kommet etter litt over en uke, men nå ser det ikke ut som den dukker opp. :tristbla:

Skrevet

Jeg får pakkene deres bare noen dager etter bestilling. I motsetning til andre nettbutikker så trenger jeg heller ikke å hente pakken på posten, men får den bokstavlig talt trykket ned i postkassen.

Skrevet

Jeg har fått 6 pakker derfra i løpet av januar og februar, og alle har kommet innen to uker (stort sett 7-8 dager). Tror nok det er posten som har rotet det til, i og med pakken ble sendt 6 jan...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...