Gå til innhold

Moteblad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne på abonnere på et moteblad, som gjerne også inneholder andre reportasjoner. Jeg vil ikke ha side opp og side ned med klær og sko, litt tekst er fint :P Noen som har tips? Jeg er 24 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Costume er et dårlig valg hvis du vil ha andre reportasjer. Costume og Henne er møkkablader med over halve bladet med reklame og resten halve med mote-reportasjer med dyre, rare klær som ingen går i! Liker KK, Norsk ukeblad eller Kamille jeg. Men kjøper nesten aldri blader da de gir meg komplekser.

Skrevet (endret)

Nå var det jo snakk om moteblad, og da er ikke KK eller Norsk Ukeblad de fresheste på markedet, akkurat. Blant de norske har du Costume og Elle, og jeg liker egentlig begge to, men abonnerer ikke lenger.

Henne og Kamille synes jeg er skikkelig sidrumpa og uten noen profil annet enn at de vil forsøke å fange flest mulig, og derfor totalt mangler det lille ekstra, i mine øyne. :roll:

Endret av Honesty
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes Costume er best, jeg! :)

• Liker 1
Skrevet

kk synes jeg har blitt bra i det siste. Men det handler jo om mye annet enn mote også. Mitt norske favorittblad!

Skrevet

Costume er et dårlig valg hvis du vil ha andre reportasjer. Costume og Henne er møkkablader med over halve bladet med reklame og resten halve med mote-reportasjer med dyre, rare klær som ingen går i! Liker KK, Norsk ukeblad eller Kamille jeg. Men kjøper nesten aldri blader da de gir meg komplekser.

TS skriver jo at hun er 24. Jeg kjenner ingen under 40 som leser de bladene du nevner.

TS, jeg stemmer for Costume.

Skrevet

Er kamille og kk bare for de over 40?? Nytt for meg...

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis, de er vel for alle som har lyst til å lese dem.

Men som sagt, hun skriver at hun er 24, regner med at hun med det mener at hun vil ha moteblader som er myntet på hennes alder. Så vidt jeg vet er både KK, Norsk Ukeblad og Kamille myntet på en litt annen aldersgruppe. Norsk Ukeblad har i tillegg veldig lite med mote å gjøre, så vidt jeg kan huske.

Skrevet

Costume er bare mote :-) Detnye eller Elle skriver om litt annet også

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne på abonnere på et moteblad, som gjerne også inneholder andre reportasjoner. Jeg vil ikke ha side opp og side ned med klær og sko, litt tekst er fint :P Noen som har tips? Jeg er 24 år.

Hva er reportasjoner? Mulig jeg er dum men jeg har aldri hørt det ordet før.

Gjest idakaroline
Skrevet

Hva er reportasjoner? Mulig jeg er dum men jeg har aldri hørt det ordet før.

Vil tro hun mente repotasjer!

Skrevet

Jeg liker heller ikke side opp og side ned med bare klær og sko, vil gjærne ha litt lesestoff også, og synes Woman er absolutt best. Har lest mange forskjellige blader, men faller alltid tilbake til Woman!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...