-Fiona- Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 ...Og da snakker jeg om fra man kontakter megler, til leiligheten offisielt er til salgs? Vurderer å selge, da det er en altfor stor byrde å bære på for meg, økonomisk. Samfunnet i dag er ikke lagt opp slik at man skal greie seg aleine. Greier meg økonomisk, men føler ikke at det er piece of cake akkurat...
Gjest MrsTux Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Den kan legges ut for salg i løpet av noen få dager, hvis du vil det.
MissStiles Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Hos meg tok det ca 2-4 uker. Fra jeg valgte megler og kontrakten var skrevet under til leiligheten min lå ute til salg. Jeg spurte selv om å få litt tid til rydde klar leiligheten til fotografering og visning. Men hvis man er heldig så kan det gå under en uke så ligger leiligheten ute på finn.no.
-Fiona- Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2011 Okei Noen formening om hvilken eiendomsmegler man bør velge? Tenkt på Terra, siden jeg kjøpte leiligheten via dem.
MissStiles Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Okei Noen formening om hvilken eiendomsmegler man bør velge? Tenkt på Terra, siden jeg kjøpte leiligheten via dem. Jeg valgte et annet meglerbyrå enn det jeg kjøpte av. Mitt forslag er å snakke med flere. Både på pris og for å finne ut hvem som kan gjøre den beste jobben.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 ...Og da snakker jeg om fra man kontakter megler, til leiligheten offisielt er til salgs? Vurderer å selge, da det er en altfor stor byrde å bære på for meg, økonomisk. Samfunnet i dag er ikke lagt opp slik at man skal greie seg aleine. Greier meg økonomisk, men føler ikke at det er piece of cake akkurat... Når jeg solgte min leilighet så var leiligheten ute på nett og annonsert etter 1,5 uke. Da hadde jeg hatt litt ekstra tid på meg for å rydde - har nemlig to barn som også har en del saker. Hadde første visning etter 2,5 uke. Pga tregt marked på den tiden trengte jeg tre visningshelger. Så 5,5 uke etter at jeg tok kontakt med megler var leiligheten solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå