Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mulig dette er feil forum, men prøver her jeg.

Jeg skulle bestille fra feelunique.com, men nettstedet oppgir at passordet mitt for sikker netthandel (verified by visa) ikke stemmer. Jeg vet med 100% sikkerhet at det er korrekt passord.

Andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det, nei. Har handlet derfra mange ganger (senest forrige uke).

Skrevet

Så irriterende, jeg som endelig har fått somlet meg til å bestille.... skal prøve på nytt nå.

Er det nettbanken jeg må kontakte om dette skjer igjen, eller er det nettstedet som har funksjonsfeil her? Går ut ifra at det er nettbanken, men...

Skrevet

Nepp, funker ikke :tristbla:

Da blir det en telefon til banken imorgen da..

Skrevet

Nå har jeg skrevet så mye i tråden min at jeg likegjerne vil gi en oppdatering også. Nettbanken aner ikke hvorfor det skjer, men sa jeg bare måtte prøve meg frem med mange passord til et tilslutt blir godtatt...

Så da er det ikke nettbutikken sin feil iallefall :jepp:

Skrevet

Hva med å forsøke å endre/resette VbV-passordet i nettbanken? Og det burde de ærlig talt ha hjulpet deg med i utgangspunktet, istedenfor å komme med den tåpeligste ideen jeg har hørt på lenge. Det blir ikke bedre av at du forsøker flere passord, de blir ikke riktige av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...