Gå til innhold

Div til bad på fliser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kjøpt to g hos to ulike firmaer. Da har jeg kjøpt ting du henger opp toalettrull, til badehåndkle osv. Har kjøpt med sugekopper.

De holder et år, så vil de ikke mere.

Er det noe å få kjøpt som holder? Blir dyrt i lengden o man må kjøpe en g i året.

Er ikke lov å bore her,superlim er vel heller ikke noe alternativ da det blir vanskelig å få av.

Hvem selger noe som holder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at Everloc skal være et godt merke!

Ellers er det jo selvsagt viktig å vaske godt på både veggen og sugekoppen med noe som fjerner alt av fett og smuss. Dette kan være neglelakkfjerne, Jif Universal eller lignende. Man må også være sikker på at alt er helt tørt når man henger den fast. :)

Skrevet

Frittstående dokost og toalettrullholder i ett fungerer kjempefint for oss. :)

Har du plass til frittstående håndklestativ og lignende?

Skrevet

Jeg kjøpte kroker, håndklestang og toalettrullholder fra Muji (selges hos Åhlens). De er matt sølvfarget og ganske fine (synes jeg da!), og festes med tape som er på baksiden. Jeg passet på at flisene var rene og tørre før jeg festet de og trykket/holdt de inntil veggen et par minutter etter at jeg festet de slik at de skulle sitte ordentlig. Jeg har hengt håndklær og toalettrull på de i nesten et år uten problemer. Imidlertid prøvde jeg også en veldig tung og tykk morgenkåpe og det tålte de ikke.

Gjest Harriet
Skrevet

Jeg har fått rørleggeren til å bore i flisene på badet og henge opp alt jeg trengte, krok til hånkle, toalettholder og hjørnehylle for såpe og shampo i dusjen. Da blir det holdbart og føler meg sikkert på at det er gjort på en trygg måte. Jeg hadde ikke turd å gjøre det selv.

Skrevet

Her er heller ikke lov til å bore i flisene, så jeg måtte finne andre løsninger.

Har kjøpt stativ med dorullholder og kost som står på gulvet. Og så har jeg kjøpt en sånn, som henger over døren og der henger jeg håndklær, morgenkåpe og slikt. Den er veldig stødig så man merker ikke at den bare henger løst oppå døra. Og den vises ikke på andre siden. Genial :)

Skrevet

Meg over. Har forresten god erfaring med produkter fra Lucky Duck, så det vil jeg anbefale. Den ene har falt ned en gang (i dusjen), men jeg festet den igjen og siden har den holdt. Ellers har alt holdt bra nå i flere år. :)

Skrevet

Meg over. Har forresten god erfaring med produkter fra Lucky Duck, så det vil jeg anbefale. Den ene har falt ned en gang (i dusjen), men jeg festet den igjen og siden har den holdt. Ellers har alt holdt bra nå i flere år. :)

De er med sugekopper, glemte jeg å si.

Skrevet

Ser det også var en annen her som anbefalte EverLoc sine produkter. Vi har kjøpt disse til vårt bad, og er veldig fornøyd! De selges på sparkjøp f.eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...