Gå til innhold

Aldri noe nytt i butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert på besøk,og på stedet hadde de et forholdsvis nytt kjøpesenter.

Selvsagt tok vi turen dit,men jeg ble ikke overbegeistret. Det var som alle andre kjøpesentra.

De samme butikkene, de samme varene. triste gråhvite vegger. Samme flisene på gulvene.

De samme kafeene med den samme maten. Trøtte halve rundstykker som er overpriset. Baguetter,maistrekanter osv....

Butikkene var for det meste store kjeder.

Hvorfor må kjøpesentra kopiere hverandre? Vel, det koster penger å drive\leie,men er det virkelig ikke plass til noe annet?

Har reist en del, og sett div sentra verden over. Både store og små. Mange av de vekker "lysten" til kundene.

Hva savner du på kjøpesentrene? Verden er nåengang blitt slik at butiker flyttes ut av bysentra og inn i disse kolossene,men de er så like alle sammen

Hva hadde du villet satse på o du skulle inn i et stort senter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er oxo lei av de senternes likhet.

De er nå i det siste bygget som sirkler, og butikkene ligger på utsiden, man kan ikke titte rundt kanten å se neste butikk, man må traske milehvis.

Sandvika storsenter, Metro på Lørenskog, tildels Storo senteret. HAFF det er umulig å få oversikt.

Sandvika har små kafeer hver 50. meter og det trengs! Ellers har de klart å holde på en del små butikker som er lokal-butikker. Kjedene er oxo til stede, men de tar ikke over.

Storo er spist helt opp og jeg liker meg ikke så godt der. Liker S.A.T.S. storo da

Se på Oslo city, det er oxo sirkel i midten, og man kan se alle butikkene i alle etg, mye enklere a gitt!

Og så står det et veldig lite diskre skilt; flere butikker her---> og jeg går så vidt inn dit, så åpner det seg ennå en ny verden med herlige butikker...hva med bedre skilting???

Steen og Strøm smykker seg med å kalle seg et Magasin, siden btuikkene ikke har noe særlige vegger imellom seg... Den stilen er mye brukt i Danmark, og jeg trives med den.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...