AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hei! Jeg skal flytte i egen leilighet i April. Det er ikke vedfyring der, men det står en parafinovn der. Men jeg har hørt at parafin er ganske dyrt..? Har tenkt på å kanskje kjøpe gssovn, me har ikke veldig lyst til det heller, da jeg vet at jeg kommer til å bli paranoid;) De kan jo heller ikke stå på når man ikke er hjemme.. Har noen gode anbefalinger/erfaringer?
Henkie Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hei! Jeg skal flytte i egen leilighet i April. Det er ikke vedfyring der, men det står en parafinovn der. Men jeg har hørt at parafin er ganske dyrt..? Har tenkt på å kanskje kjøpe gssovn, me har ikke veldig lyst til det heller, da jeg vet at jeg kommer til å bli paranoid;) De kan jo heller ikke stå på når man ikke er hjemme.. Har noen gode anbefalinger/erfaringer? Dersom du eier leigiheten, hadde jeg investert i en varmepumpe først som sist. Hvis ikke, hadde jeg satset på å kjøpe noen panelovner/frittstående ovner med mulighet for nattsenking Gass og parafin hadde jeg ikke satset på. Gass er "skummelt" - parafin er dyrt
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Dersom du eier leigiheten, hadde jeg investert i en varmepumpe først som sist. Hvis ikke, hadde jeg satset på å kjøpe noen panelovner/frittstående ovner med mulighet for nattsenking Gass og parafin hadde jeg ikke satset på. Gass er "skummelt" - parafin er dyrt Ok, så parafin er dyrere enn strøm? TS
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Ingen andre som vet? .. og jeg skal leie.. Ikke eie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå