Gå til innhold

Sko. Pene eller stygge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ikke det. De er litt for "gærne" for meg... (jeg er ultratradisjonell i skovalgene mine)

Skrevet

Jeg synes de var kule. :)

• Liker 1
Skrevet

Ville du? :)

Jeg ville absolutt ikke gjort det, fordi jeg synes de ikke er fine i det hele tatt ;)

Men hvis du liker de, så er det vel bare å løpe og kjøpe? Du kan jo sjekke div. nettsider også?

Skrevet

Jeg takler ikke sånne sneakers som plutselig har fått høye heler. Et desperat forsøk på å selge sko til jenter som er avhengige av høyde på skoene. Så nei, jeg hadde ikke kjøpt de. Blir litt latterlig

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke min smak. Hadde ikke ville prøvd de på engang, så ville ikke betalt 699.

Skrevet

Flashback fra 90-tallet... Jeg hadde noen som lignet, og de ble merkelig nok bare brukt en eller to ganger *grøss*

Skrevet

Nei, synes ikke de var noe fine.

Gjest Applestore
Skrevet

Personlig ville jeg aldri brukt penger på noe slikt

Skrevet

Skoene er overhodet ikke min stil, så nei. Men om du selv liker de og tror du kommer til å bruke de synes jeg ikke 699,- er mye for et par sko! :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Jeg selv syntes de var fine. De passet også til foten min, som sko jeg liker sjeldent gjør. Om jeg kjøper de vet jeg ikke, syns det var dyrt. Isåfall, kjøpes de kanskje i svart! (:

Skrevet

Takk for svar! Jeg selv syntes de var fine. De passet også til foten min, som sko jeg liker sjeldent gjør. Om jeg kjøper de vet jeg ikke, syns det var dyrt. Isåfall, kjøpes de kanskje i svart! (:

Jeg syns ikke de vra så veldig fine, litt enig med SophiaM, men jeg syns du skal følge din egen stil og ikke tenke på hva andre syns. Hvis det er sko du liker og som passer foten din, kjør på! Jeg kan også tenke meg at svart ser bedre ut :)

Gjest Applecore
Skrevet

De var litt kule, men ville aldri betalt 699,- for dem. :P

Skrevet

jeg synes de var stilige, men ikke nok til at jeg ville betalt 699 for de, det syntes jeg var litt for mye for den typen sko.

Skrevet (endret)

Likte skoene dine! Hva synes du om mitt nyeste kjøp? Dame sko for 1300 kr:)

post-37813-0-81572300-1297845950.txt

Endret av Marte Svedenssen
Skrevet

Jeg synes de var litt fine jeg :-)

Skrevet

Likte skoene dine! Hva synes du om mitt nyeste kjøp? Dame sko for 1300 kr:)

De var ikke helt min smak, og de var veldig dyre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...