Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På 90-tallet hadde jeg noe som ble kalt hårmaskara, som man lagde striper i håret med.

Er det noen som vet om dette finnes å få kjøpt enda? Og evt hvor..

Skal på karneval til helga og skulle absolutt hatt det for å gjøre utkledningen fullkommen..

På forhånd tusen takk for hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste et sted at det finnes sprayer m/farge, som vaskes bort når du dusjer. Vet ikke hvor de selges, men kanskje i kostymebutikker e.l.? :)

Skrevet

Har sett det i.. hold deg fast.. frisørsalonger. :) Sprayflasker altså. Maskaraene har jeg ikke sett på en evighet, men jobber i bhg og ser stadig unger med rosa striper i håret så NOE må nå kunne brukes..

Skrevet (endret)

Hvis du har pigmenter (f.eks. mineralsminke), så kan du blande det med et hårstylingprodukt, f.eks. hårgele, og ta i håret. Så det på en YouTube-video med EnkoreMakeup (tror det er det han kaller seg). Har ikke testet det selv.

Endret av Jade
Skrevet

Har sett det i.. hold deg fast.. frisørsalonger. :) Sprayflasker altså. Maskaraene har jeg ikke sett på en evighet, men jobber i bhg og ser stadig unger med rosa striper i håret så NOE må nå kunne brukes..

Jepp! De har sånne sprayflasker med masse forskjellige farger i frisørsalongene her oogså :fnise:

Skrevet

Sprayflasker med farge får man kjøpt på lekebutikker, spesielt nå i disse karnevalstider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...