Smurfa Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 På 90-tallet hadde jeg noe som ble kalt hårmaskara, som man lagde striper i håret med. Er det noen som vet om dette finnes å få kjøpt enda? Og evt hvor.. Skal på karneval til helga og skulle absolutt hatt det for å gjøre utkledningen fullkommen.. På forhånd tusen takk for hjelp!
Purple Diamond Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Leste et sted at det finnes sprayer m/farge, som vaskes bort når du dusjer. Vet ikke hvor de selges, men kanskje i kostymebutikker e.l.?
Havtorn Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Har sett det i.. hold deg fast.. frisørsalonger. Sprayflasker altså. Maskaraene har jeg ikke sett på en evighet, men jobber i bhg og ser stadig unger med rosa striper i håret så NOE må nå kunne brukes..
Jade Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hvis du har pigmenter (f.eks. mineralsminke), så kan du blande det med et hårstylingprodukt, f.eks. hårgele, og ta i håret. Så det på en YouTube-video med EnkoreMakeup (tror det er det han kaller seg). Har ikke testet det selv. Endret 16. februar 2011 av Jade
Sunniva81 Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Har sett det i.. hold deg fast.. frisørsalonger. Sprayflasker altså. Maskaraene har jeg ikke sett på en evighet, men jobber i bhg og ser stadig unger med rosa striper i håret så NOE må nå kunne brukes.. Jepp! De har sånne sprayflasker med masse forskjellige farger i frisørsalongene her oogså
Fluffe Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 http://shop.ebay.com/?_kw=hair%20mascara&_fcid=154&_jgr=1&_localstpos=&_stpos=&gbr=1
appelsinjuice Skrevet 17. februar 2011 #8 Skrevet 17. februar 2011 Sprayflasker med farge får man kjøpt på lekebutikker, spesielt nå i disse karnevalstider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå