Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var min kjære reist etter å vært her i fem herlige daga! heldigvis kun 9 daga igjen til jeg reiser nedover..

Har fått jobbtilbud fra de jeg hadde telefonintervju, kommer ikke til å takke hverken ja eller nei før jeg har sett barnehgagen og hilst personalet. Skal jo i tilegg på 6 andre intervju, men det ordner seg iallefall med jobb..

Nå er det bare å få solgt unna bilen, seng og tvbenk.. kun 2 mnd og 4 dager igjen :hoppe:

Skrevet

Så bra Janne! Skjønner at du gleder deg veldig! Supert at d ordner seg så lett med jobb da! Lurt å sjekke hvordan barnehagen og personalet er først ja. :jepp:

Skrevet

Hadde det bare vært like enkelt å solgt unna bil og ting så hadde jeg vært veldig fornøgd :)

Skrevet

Det er kanskje ikke så enkelt det nei. Hva skal du selge da?

Skrevet

Det jeg trenger å selge er

- senga

- tv benk

- bil

- vaskemaskin

Skrevet

Har du prøvd på finn.no?

Skrevet

Ok. Det er visst gratis å annonsere på autodb hvis jeg ikke husker helt feil. :opplyser:

Skrevet

takk for tips! Da skal se om jeg får lagt inn annonse der iløpet av helga :)

Da er det helg igjen, kunne bli vant til å kun jobbe 4 dager ;)

Vet ikke helt hva jeg føler for tiden, kanskje det jeg har fått kalde føtter ang b?

Jeg er veldig skeptisk, er redd for at han er forelsket i forelskelsen, redd for å bli dumpet når jeg flytter nedover.. Eller kanskje det fordi jeg ikke er vant til å få slik oppmerksomhet?

ååå jenter tenker for mye!!!!

Skrevet

Ja,jenter tenker for mye,men samtidig så skjønner jeg skepsisen din. Dere har jo ikke vært sammen så lenge,så skjønner at du er redd for at han er forelsket i forelskelsen. Men samtidig så regner jeg med at denne avgjørelsen ikke ble tatt sånn plutselig,men at dere har snakket om det og snakket mye om det og kommer til å snakke om det videre. Skal dette fungere så må dere jo fortsette å snakke om hva dere vil og forventer av

hverandre.

Nå kan det hende at jeg og kjære kanskje snakker litt mer enn andre par om akkurat slike ting,men det er i alle fall slik vi har klart å holde sammen og løser problemene våre og er trygge på hverandre.

:klemmer:

Skrevet

Vi snakker mye om alt, og det er veldig godt. Han har overhode ikke gjort noe for at jeg skal tvile på han, heller det motsatte :)

Jeg ble venn med broren på FB i går, og hvem i h****** tror du ikke kommenterer et bilde fra 2008 et par timer etterpå? joda x dama.. Jeg ble jo litt sjalu/lei meg i går når jeg såg et 4 år gammelt bilde av B og x dama, men han har tross alt ei fortid og det har jo jeg og.. Men at ho kommenterer bilde rett etter vi er blitt venner - det irriterer meg! Er redd for at hun vil fortsette å kjempe i evigheter for å få B tilbake..

Skrevet

Lørdag, snø og mai hører virkelig ikke sammen!!!!! :sinna:

Skrevet

Da er det bare å vente på fredag :) :) :)

Skrevet

Skjønner godt du gleder deg til fredag ja! :)

Det var nok ikke tilfeldig at hun kommenterte det bildet.. :troest:

Skjønner at du ikke liker det altså!! :klem:

Men nå har han valgt deg virker det som, og da står han vel for det får vi tro :)

Snø i mai er jo ikke så uvanlig.. :lol: Har flere ganger opplevd snø 17. mai. Det virker som det enten er dritkaldt eller kjempevarmt på 17. mai. Ingen mellomting ;)

Skrevet

Joda han har jo valgt, og jeg er nødt å lære meg å stole på han eller vil både han og jeg bli sprø..

Håper virkelig denne dagen går fortere enn gårsdagen... Tror jeg er begynt å komme i sommerferie modus, er jo kun to mnd igjen :) :)

Skrevet

Kjenner til det med sommerferie modus gitt, er nok i det jeg også. Jeg har heldigvis under 2 måneder til den er her for min del.

Skrevet

Bra vi er flere Nött :)

Nå er det avgårde til frisøren for å tynne håret, det skal bli godt!!!

Skrevet

Jeg har også vært hos frisøren i dag. :)

Sommerferie er alltid godt!! :sol:

Skrevet

En dag igjen å jobbe så har jeg ferie i ei uke, så jeg skal vel ikke klage.. :sjenert:

Har pakka og pakka og pakka, 23 kg ble du gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...