Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Da (tror) jeg at det er bestemt, jeg flytter til oslo i september! Jeg vingler enda litt fram og tilbake, men tror nok det går den veien.. Er jo ganske skremmende å forlate det som et trygt og godt. Har en god jobb, venner og familie, og flytter til en plass hvor jeg kun kjenner B...

Så spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du Janne.. hvis du flytter kan du jo treffe Frigg.. og kanskje meg? :lol:

Spennende med flytting da! :)

God bedring dagen derpå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært kjekt :) :)

Ser ut som flyttingen er flyttet (hehe..) til august, er det beste med tanke på ny jobb.. Får med meg oppstart og det som er. Så i dag skal jeg prate med styreren og se litt, kan hende oppsigelsen blir levert allerede denne uken :hakeslepp:

Kaldsvetter litt av dette her, kanskje det går litt for fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! Du må søke på jobber i Oslo da, så du har en jobb å gå til :)

Mannen min og jeg gikk også fort fram.. men vi holder nå sammen fortsatt ;) Så alt er mulig. Er man meant to be så er man det. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, jeg og kjære har bodd sammen nesten helt siden første ONS vi .....kremt, kremt. Så her gikk det veldig fort :ler:

Men du må si i fra når du er her i området og kan møtes da :jepp:

MIA: hvor er det du bor? Vi kan jo møtes alle tre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja da går det fort i svingene Frigg :gjeiper:

Da har jeg sagt opp muntlig, og det var overhode ikke noe kjekt. Tar det som et positivt tegn at styrer ble lei seg. Hadde også avdelingsmøte og ga beskjed til kollegaene der. På onsdag er det ped.leder møte så da får de beskjed.. Nå skjer det virkelig!!!!

Jobb ja, det er jo så himla mye å velge mellom, er glad jeg har Frigg som hjelper meg litt der, er en jungel der ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja da går det fort i svingene Frigg :gjeiper:

Da har jeg sagt opp muntlig, og det var overhode ikke noe kjekt. Tar det som et positivt tegn at styrer ble lei seg. Hadde også avdelingsmøte og ga beskjed til kollegaene der. På onsdag er det ped.leder møte så da får de beskjed.. Nå skjer det virkelig!!!!

Jobb ja, det er jo så himla mye å velge mellom, er glad jeg har Frigg som hjelper meg litt der, er en jungel der ute!!

:sjenert:

SYnes du det gikk litt raskt mellom meg og kjære? Jaja...vi skal i alle fall gifte oss og forhåpentligvis få barn snart da, så så ille kan det ikke ha vært :ler:

Kjenner jeg gleder meg til du skal flytte hit jeg....selv om jeg aldri har møtt deg :ler:

Skjønner at det er vanskelig å søke jobb her i Oslo. Ikke bare, bare å vite hvor man bør søke. Men en ting er i alle fall sikkert, og det er at du får jobb ettersom du er førskolelærer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Janne.. er det trygt å si opp før du har fått jobb da? Eller er man garantert jobb i Oslo?

Jeg bor 1 times kjøring fra Gardermoen. :opplyser:

FB Frigg? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Janne.. er det trygt å si opp før du har fått jobb da? Eller er man garantert jobb i Oslo?

I Oslo er man nesten garantert jobb, for det er så stor mangel på førskolelærere.

Mia: Har sendt deg (tror det er deg :ler:) en venneforespørsel på FB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

SYnes du det gikk litt raskt mellom meg og kjære? Jaja...vi skal i alle fall gifte oss og forhåpentligvis få barn snart da, så så ille kan det ikke ha vært :ler:

Kjenner jeg gleder meg til du skal flytte hit jeg....selv om jeg aldri har møtt deg :ler:

Skjønner at det er vanskelig å søke jobb her i Oslo. Ikke bare, bare å vite hvor man bør søke. Men en ting er i alle fall sikkert, og det er at du får jobb ettersom du er førskolelærer :jepp:

Når ting klaffer så klaffer de, så enkelt er det jo egentlig :)

Herlig at du gleder deg :) Jeg gleder jo meg jeg og, men det "skumle" tar litt overhånd nå..

Kommer sikkert til å mase mye på deg de neste ukene ang jobb, så du får gi beskjed om det blir for mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt trygt er det vel ikke, men det er jo gjort. En eller annen jobb må jeg vel få meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er den skriftlige oppsigelsen levert og i morgen blir det offesielt på jobb.. Har informert de nærmeste, så hjelp!!!!!! Jeg er jo en sosial person av meg, og i oslo kjenner jo ingen! Er vel det som kommer til å slite mest til å begynne med, og ikke minst familien - de er jo her! Styrer ville vite om jeg var helt sikker, og det er jeg ikke, men det blir jeg nok ikke før jeg har fått meg på plass, fått meg jobb og tilpassa meg. Hva gjør man ikke for kjærligheten :fnise:

Planen nå er ei god treningsøkt, viljen er overhode ikke der, men jeg har godt av det og jeg trenger det! men først er det litt sofakos og tv-titting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den skriftlige oppsigelsen levert og i morgen blir det offesielt på jobb.. Har informert de nærmeste, så hjelp!!!!!! Jeg er jo en sosial person av meg, og i oslo kjenner jo ingen! Er vel det som kommer til å slite mest til å begynne med, og ikke minst familien - de er jo her! Styrer ville vite om jeg var helt sikker, og det er jeg ikke, men det blir jeg nok ikke før jeg har fått meg på plass, fått meg jobb og tilpassa meg. Hva gjør man ikke for kjærligheten :fnise:

Planen nå er ei god treningsøkt, viljen er overhode ikke der, men jeg har godt av det og jeg trenger det! men først er det litt sofakos og tv-titting..

Det med den sosiale biten og bli kjent med andre her i Oslo er nok ikke bare, bare desverre. Jeg hadde nok sikkert blitt kjent med flere hvis ikke jeg traff kjære så fort etter at jeg flyttet hit :sjenert:

Men jeg har jo fått venner og bekjente her, men har bare fått noen få, gode venner. Men så kan jeg med hånden på hjertet si at det er noen kjempegode venner også da :jepp:

Skjønner at du både gruer og gleder deg. Da jeg flyttet til Oslo, så så jeg på det som et stort eventyr. Men nå skal det sies at jeg trodde at jeg bare skulle på et jobbintervju første gangen, og da jeg kom inn i barnehagen så fikk jeg beskjed av styrer: Ja, her er avdelingen du skal jobbe på. Jeg er sikker på at jeg så slik ut :hakeslepp:

Jeg hadde jo ingen steder å bo og kjente veldig få, men det ordnet seg heldigvis. Og den høsten var det fantastisk vær, jeg leide en leilighet i et hus rett bak slottet og jeg satt ute i finværet og bare nøt livet :sol: For en følelse det var.

Jeg tror du kommer til å kose deg og trives her. Som jeg forstår så skal du også bo litt utenfor byen, og det er deilig for da har man muligheten til å ha det rolig rundt seg samtidig som det ikke er mer enn max 20min med bane/ buss til sentrum.

Jeg vil også trene! Gleder meg til jeg er frisk igjen og kan bevege litt mer på meg og ikke blir sliten bare av å kle på meg :ler:

Og angående det å mase på meg .....mas i vei. Det er bare koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg kommer til å trives, er jo mye å finne på. Det jeg er redd for er at jeg og B blir gående opp på hverandre, og det vil ikke fungere.. Jeg regner med det jeg får av bekjente blir via jobben, også håper jeg såklart på deg og Mia ;)

To timers treningsøkt unnagjort, først styrke så 60min spinning, spinningen var rett og slett ekstremt slitsom! Nå blir det mat og sofaen og det er vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...