Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den varme jakka droppa jeg.. Har pakket to par sko og reiser i ett, samme med jakka, jeg reiser i regnjakka og har heller fleece genser under.. Planen i oslo er vel kun bytur på onsdag, så da går jeg bare det samme som jeg reiser med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. :) Hvilke sko skal du reise i da? Jeg tror kanskje jeg ville pakket bare et par sko. Men du er kanskje mer opptatt av sko enn jeg er da. Jeg har ikke så mange skopar. :lol:

Skrevet

Høres bra ut :) Jeg liker også best å reise i joggesko. Er ikke en av dem som sitter med stiletthæler på flyet ;)

Skrevet

Stiletthæler og miniskjørt :fnise:

Men hvorfor reise i regnjakke? Her i Oslo er det ikke meldt regn. Bare lurer ;)

Greit å ikke pakke for mye, for du skal jo shoppe masse i Barcelona :jepp:

Skrevet

Fordi det er meldt regn i barcelona :(

Nei jeg reiser i joggeklær jeg, det gjør jeg fredag når vi skal til barcelona og, liker å behagelige og løse klær når jeg reiser :)

Skrevet

Tok vekk toppene og pakka en bluse i stedenfor, også pratet jeg med B og tar kun med meg skinnjakke, så da reiser jeg i dongerthits og ene lange kosegenseren og skinnjakken, så sparer jeg palss :) åååå jeg burde virkelig blitt flinkere til å pakke :)

Skrevet

:fnise:

Tenkte ikke over at det faktisk kan regne i Barcelona.

Skrevet

Hehe.. Joda det kan nok det, men vi skal sitte på en kafe\bar å drikke vin om det virkelig høljer ned :) :)

Skal straks avgårde på seinvakt, har sovet urolig i natt, så tror det blir en lang dag. Klarer ikke å få vekk den enkle følelsen mellom meg og B :(

Etter jobb skal jeg rett hjem å få på meg supporterutstyr også på kamp! Blir iallefall to lag med ullundertøy, her laver det ned, og jeg som trodde vinteren var over...

Skrevet

Da vil jeg ønske dere alle ei fantastisk god påske :klem:

Reiser rett på flyplassen når jeg er ferdig på jobb, blir nok ikke KG på ei uke nå.. :)

Skrevet

Kos deg masse, masse med kjæresten og Barcelona :klemmer:

Skrevet

...og gjett om vi gleder oss til og få reisereferat når du kommer hjem igjen!

Skrevet

Hjemme! syns egentlig ikke noe om at ferien er over, hatt det perfekt!!!! men nå er jeg så trøtt etter å ha vært på reisefori 12(!!!) timer, at jeg tar kvelden..

Skrevet

Ja sånt tar på!! Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det! :klem:

Skrevet

Godt å ha deg "hjem" igjen. Gleder meg også til å høre hvordan du har hatt det.

Har selv reist lenge i dag. Sittet i bil i over 8 timer, og fortsatt kjennes det ut som om jeg er i en rullende bil, nesten 6 timer etterpå :ler:

Skrevet

Kom til oslo tirsdags kveld, fantastisk herlig å møte B igjen!! ble en rolig kveld med mat og tidlig kveld siden B skulle på jobb onsdag. Onsdag for B på jobb, jeg dro å møtte han i 12 tiden og jeg fikk se hvor han jobbet. Handlet litt smådill og spiste lunsj, tok oss ei øl på Egon og dro hjem. For til et vennepar av han på kvelden og grillet og drakk enda mer øl, en herlig dag!!! Torsdag var en lat dag, litt fyllesyk og en del filmer. Lagde vilgryte og fikk besøk på kvelden..

Fredag dro vi tidlig på gardermoen og avreise til Barcelona!! Tar si tid med innsjekk når man er 12 stk på tur, kom frem til Barcelona kl 20 på kvelden og eneste vi gjor da var å spise og for på en pub og tok oss noen drinker..

Lørdag ble det mye gåing. Er så vanvittig mange flotte bygninger og skulpturer at jeg har ikke ord. Ble pittelitt shopping, og middag på en fantastisk tapas restaurant sammen med hele gjengen. Jeg overspiste så jeg dro hjem på hotellet etter middag. På kvelden dro jeg og B ut å skulle se oss litt om. Det endte med at vi ble ganske så beruset og hadde det utrolig artig! skjønte lite når vi våknet om morningen på "feil" side av sengen, men kvelden\natten var iallefall ganske så bra!

Søndag var vi ganske så reduserte, skulle egentlig reise på sightseeing med familien kl 9, men det hadde ikke vi sjans til.. Vi dro vel i 12 tiden, da såg vi den berømte kirken La Segrada Familia - den var ubeskrivelig!!, såg også gaudi parken, olympia stadion og noen flere begivenheter. På kvelden dro vi på en ganske fancy restaurant og spiste biff, rødvin og hadde dessert. En perfekt avslutning på en fantastisk ferie.

Mandag var det tidlig opp og tilbake til norge. Jeg tok et annet fly enn B og familien, men det gikk nå ganske bra. Trist og jævlig å forlate B etter så mange dager ilag.. Nå ser vi frem mot neste tur som er om 37 dager :) :) :)

Skrevet

Fredag og 14 eviglange dager til B kommer.. Skal bli godt med helg, selv om jeg har en del papirarbeid å gjøre :(

Skrevet

Herlig ferie!

:)

Ja, jeg klager virkelig ikke :jepp:

Skrevet

Da (tror) jeg at det er bestemt, jeg flytter til oslo i september! Jeg vingler enda litt fram og tilbake, men tror nok det går den veien.. Er jo ganske skremmende å forlate det som et trygt og godt. Har en god jobb, venner og familie, og flytter til en plass hvor jeg kun kjenner B...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...