janne84 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #861 Skrevet 26. mars 2012 Tror jeg kommer til å ta meg en sykedag eller to fra jobb, må komme meg til vi skal til Barcelona!!
janne84 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #864 Skrevet 27. mars 2012 Då blir det legetur om en halvtimes tid..Får nok høre at dette er virus og man bare må ta tiden til hjelp Ha en fin tirsdag, nærmer seg helg og kjærestetid
janne84 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #865 Skrevet 27. mars 2012 Jammen hadde jeg ikke rett.. Er nok virus jeg har ingenting å gjøre med det... Tok opp med legen når jeg først var det at jeg har verkt en del i knærna, har visst betennelse, så nå er det ei uke med tabletter.. Ellers måtte jeg ta livet med ro og vente på at kroppen fikset viruset selv, tar vel 5 nye uker det da...
janne84 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #866 Skrevet 28. mars 2012 I dag ble det bare noen timer på jobb, jeg orker faktisk ikke å kjempe meg på jobb. Får faktisk ikke noe tilbake for det borsett fra at man hangler og sliter lenger.. Tror jeg skal holde meg hjemme i morgen og.. Betennelsen i knærna føles som j****** vokseverk til tider..
janne84 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #868 Skrevet 29. mars 2012 Tusen takk Hjemme fra jobb i dag og blir hjemme i morgen og..Føler meg trist og lei, er redd for at dette ikke vil gå over iløpet av uken og at det spolerer turen til barcelona :( Dagene er lange og blir tilbragt på sofaen..
mia83 Skrevet 29. mars 2012 #869 Skrevet 29. mars 2012 Håper virkelig det går over til turen! Ikke noe ålreit å dra på tur når man ikke er i form. Ja bli hjemme du! Det er nok fornuftig. Du fikk ikke sykmelding fra legen da når du føler deg såpass dårlig?
janne84 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #870 Skrevet 30. mars 2012 Nei, men jeg spurte da heller ikke.. Har mange egenmeldingsdager igjen så det er ikke noe stress.. Fikk fysioterapauten til å se litt i går, og han sier det mest sannsynlig vil gå over med ro og hvile, så da er jeg hjemme i dag og. Vil ikke risikere noe siden det kun er ei uke til vi reise.. Humøret er litt bedre i dag, 12 timer til B er her
mia83 Skrevet 30. mars 2012 #871 Skrevet 30. mars 2012 Ok da er det jo greit Håper formen bare blir bedre og bedre! 12 timer går fort!
janne84 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #872 Skrevet 30. mars 2012 Da ringte legen, prøven som ble sendt til sykehuset viser at jeg har mykoplasma lungebetennelse.. Har hentet kuren, men er usikker på om jeg skal begynne på den. Bør unngå sollys og ta det med ro, passer dårlig det når jeg reiser snart.. Formen er jo grei, blir fort sliten og lett hodeverk, men det skal jeg vel klare? har googla litt og, og det kan gå over av seg selv...
Frigg Skrevet 30. mars 2012 #873 Skrevet 30. mars 2012 Ta medisinen! Den virker fort,det gjorde det i alle fall da jeg hadde det samme rett etter jul. Heller medisin og sol enn å la det gå over av seg selv. Det tar lang tid. Jeg gikk med lungebetennelsen fra oktober til januar og det ble ikke bedre uten medisin. Kos deg i helgen!
janne84 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #874 Skrevet 1. april 2012 Skal begynne på de i morgen, da er jeg ferdig med tablettene mot betennelsen i kneet. Syns dessverre ikke de har hjulpet så mye.. Helgene med B går så altfor fort. I går kveld og i dag var stemninga litt rar mellom oss, kan ikke sette fingeren på hva det er, håper det går fort over. Er nå bare 48 timer til jeg ser han igjen, så var ikke så gale han dro Nå skal jeg straks begynne å pakke til barcelona, eneste jeg ikke finner ut av er hvilken jakke jeg skal ha med meg.. Skal jo være tre dager i oslo og der er det jo meldt minusgrader og i barcelona ligger det rundt 15.. Har dere noen tips? tenker vinterjakke, skinnjakke, regnjakke, "dress" jakke lignende ting.. har faktisk ingen aning på hva jeg skal ha med meg..
Frigg Skrevet 1. april 2012 #875 Skrevet 1. april 2012 Her i Oslo har det vært 10 plussgrader og vind i to siste dagene...og det har vært svinkaldt!! Så hvis det er meldt minusgrader og kanskje vind, så ville jeg absolutt tatt med meg vinterjakke og en tynnere jakke for å ha i Barcelona
mia83 Skrevet 1. april 2012 #876 Skrevet 1. april 2012 Ja huttetu det er ganske kaldt her på Østlandet nå. Godt at de fant ut hva som feiler deg da Janne! Har du fått riktig medisin så hjelper den sannsynligvis ganske raskt!
janne84 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #877 Skrevet 1. april 2012 Pakkinga tok meg ti minutter, der jeg har pakket er: - dongeri thigts - svart vanlige thigts - mørkeblå dongerbukse - dongeri shorts - blå "hekla" genser - svart cardigan - genser ("strikka") - tshirt/ topp * 2 - regnjakke - skinnjakke - converse sko - ballerina sko
janne84 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #879 Skrevet 1. april 2012 Jeg er utrolig dårlig på å pakke, tre par sko og to jakker på 5 dager :gjeiper: Vurderer å ha med en genser til, men kofferten er egentlig full og tenk om jeg skal shoppe noe...
mia83 Skrevet 1. april 2012 #880 Skrevet 1. april 2012 Viktig å ha plass til shopping-kupp! Man finner jo alltid noe! Men hva med den varme jakka? Og toalettsaker? 3 par sko? Har du da regnet med de du skal reise i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå