Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos dere i helgen Janne! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke definisjonen på perfekt, men tror jeg jeg ganske nært med å ha det perfekt nå :) livet er ikke så værst!! :rodmer:

Skrevet

Bare så synd at helgen har gått altfor fort :(

Blir bare værre og værre når en av oss reiser.. Har hatt det ganske så flott hele helgen!! 16 dager igjen til neste gang :)

Skrevet

Bare så synd at helgen har gått altfor fort :(

Blir bare værre og værre når en av oss reiser.. Har hatt det ganske så flott hele helgen!! 16 dager igjen til neste gang :)

:klemmer:

...og som du ser...været er bedre her på Østlandet :fnise:

Skrevet

Ja akkurat nå har dere det, men det har vært en tøffere vinter i oslo enn her :)

Er begynt å spekulere på om jeg skal reise nedover å overraske B i helgen, eller om det bare blir å kaste vekk penger? skal jo tross alt nedover om 15 dager og...

Skrevet

Ja akkurat nå har dere det, men det har vært en tøffere vinter i oslo enn her :)

Tja...kanskje. Jeg synes vi har hatt en super vinter...veldig kort. Men så er jeg vant med å ha vinter fra oktober til april i trøndelag også da.

Skrevet

Jeg synes vi slapp billig unna i år, iallefall når det kommer til kuldegrader. :jepp:

Så flott at dere hadde en herlig helg! :strix:

Skrevet

Svært lite som skjer om dagane. Er fullt kjør på jobb med en del møter, føler meg ikke helt i form. Har hatt hodeverk siden lørdag og eier ikke overskudd eller energi, heldigvis snart helg igjen :)

Skrevet

Formen og humøret er bedre.. Når jeg har vært med B er det som å gå fra himmel til helvete når han reiser.. Han kommer tilbake neste fredag, det var ikke planlagt, men ååååå så gledelig!!!! Ellers misunner jeg alle som har sol og fint veir, her har da regnet og sluddet så lenge jeg kan huske.. Er så lei!! jeg og vil ha sol og sommer!!!!!

Skrevet

Formen og humøret er bedre.. Når jeg har vært med B er det som å gå fra himmel til helvete når han reiser.. Han kommer tilbake neste fredag, det var ikke planlagt, men ååååå så gledelig!!!! Ellers misunner jeg alle som har sol og fint veir, her har da regnet og sluddet så lenge jeg kan huske.. Er så lei!! jeg og vil ha sol og sommer!!!!!

Skjønner veldig godt at du er lei av snø og regn. Her har det vært et nydelig vær i mange dager nå, og skulle det nå komme snø så blir jeg seriøst deppa.

BORT MED REGN, SNØ OG SLUDD!

Håper du får en fin helg :klemmer:

Skrevet

God helg! :klem:

Godt at formen er bedre!

Skrevet

Formen var stigende, våknet med sår hals i dag, men rekner med det går over iløpet av dagen :)

Man mener man er virkelig avhengig av teknologien skal fungere når man er i et avstandsforhold. Hadde avtalt at B skulle ringe kl 9 i går kveld, jeg låg på sofaen og ventet og ventet og ventet.. Hørte ikke en dritt, gikk å la meg ved midnatt og var ganske så furten og tenkte negative tanker.. Sov ganske så urolig og våknet tidlig. Planen min var å være like jævlig mot han og ikke ta noe kontakt med han i dag, men når jeg såg jeg hadde ubesvart litt over 8 trodde jeg det var noe gale å ringte til han.. Det viste seg at han hadde både ringt og sendt meldinger, men jeg har da ikke fått noe anrop eller sms'er. Han har ligget våken i hele natt og vært furten han og :gjeiper: Han var redd for at noe hadde skjedd meg og var urolig...

Nå kan vi flire av det, men vi ser at vi er avhengig av tlf'er skal fungere.. Så i ettermiddag skal jeg til en kompis å få han til å fikse tlf min slik jeg kan motta meldinger og se om jeg har klusset med innstillingene...

Skrevet

Jammen meg mandag igjen og ikke så mange dagane igjen til min kjære kommer :danse:

Er utrolig lei av å gå å hangle, har feber som kommer og går bort i mot annenhver dag. Det slår liksom ikke helt ut, dette her er ikke noe gøy. Vil heller ligger strak ut i et par dager enn å gå slik..

Skrevet

Da synes jeg at du skal ta deg en tur til legen, ta noen blodprøver å så dra hjem og ligge rett ut på sofaen i et par dager. Viktig å la kroppen få hvilt seg litt :jepp:

Skrevet

Ja tenkte å gjør det på onsdag, skal på et kurs i morgen så da rekker jeg det ikke. Jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke trener, tror faktisk det er det værste..

Skrevet

Jeg er enig med Frigg. Lurt å ta en tur til legen. :klem:

Håper du snart blir helt frisk! Og at denne uka går fort!! :)

Skrevet

Jeg skal gjøre det.. Men det er jo at det at jeg ikke føler meg syk, men heller ikke frisk, bare hanglete :ler;

Akkurat sove middag i tre(!!!!) timer, resten av kvelden og blir det kun avslapping.

Skrevet

Jeg skal gjøre det.. Men det er jo at det at jeg ikke føler meg syk, men heller ikke frisk, bare hanglete :ler;

Akkurat sove middag i tre(!!!!) timer, resten av kvelden og blir det kun avslapping.

:ler: jamen,atte...jeg må bare,jeg burde bare og jeg får dårlig samvittighet...

Kjenner igjen det der, spesielt det med at man ikke er syk nok og ikke frisk nok.

Håper du blir bedre snart! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...