mia83 Skrevet 28. februar 2012 #781 Skrevet 28. februar 2012 Ja den ja.. den har jeg jo spist. Den er god den! Bedre enn Stratos dobbel!
Frigg Skrevet 28. februar 2012 #782 Skrevet 28. februar 2012 Jeg liker ikke å gå rundt med melkebart....ser så dumt ut
janne84 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #784 Skrevet 29. februar 2012 Er så snopesyk om dagene.. Jeg kjøper snop, spiser det, men det hjelper jo ikke.. vil bare ha mer!
MarianneE Skrevet 29. februar 2012 #785 Skrevet 29. februar 2012 Om du er snopsjuk... Ligg unna Freia Premium Mørk sjokolade fylt med sjokolademousse og sjokoladesaus. Tar du den er du dømt for evig og alltid. Tro meg!
MarianneE Skrevet 29. februar 2012 #786 Skrevet 29. februar 2012 Men da møttes dere hver helg da Marianne? Det er nok virkelig verdt det, spørsmålet er heller hvor lenge vi skal drive på slik.. Vi møttes ca en helg i mnd. Det gikk bra da, nå... hadde ikke holdt ut en mnd tror jeg. Hmm... Det var oppløftende for deg gitt....
janne84 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #787 Skrevet 2. mars 2012 Hehe.. Joda det var kjempe oppløftende! Men dere var jo ikke så gamle da, og da forestiller jeg meg at det er enklere.. JEg og B er jo begynt å dra på åra.. jeg tenker med han er det nå eller aldri, er dette han jeg skal bli gift, få barn og bli skikkelig etablert med?? Jeg har faktisk ikke mange årene på meg før det blir for seint å få barn.. Jeg har overhode ikke godt av å tenke, det gjør meg rett og slett gal!! Jeg har søkt på ei stilling her hvor jeg bor nå. Det er noe jeg har lyst til å jobbe med i mange år, så man kan vel si at det er en drømmejobb.. Det er som miljøterapaut og det blir et prosjekt som skal gå over to år.. B er ikke til å rikke, han kommer ikke til å flytte hit.. så får jeg da jobben så tror ikke det er noe "vi" lenger, for avstand i 2,5 år til det tviler jeg på kommer til å fungere.. Ikke noe god start på helgen med å være så negativ.. Hvordan slutte å tenke????
Gjest Miranda2011 Skrevet 2. mars 2012 #788 Skrevet 2. mars 2012 Hehe.. Joda det var kjempe oppløftende! Men dere var jo ikke så gamle da, og da forestiller jeg meg at det er enklere.. JEg og B er jo begynt å dra på åra.. jeg tenker med han er det nå eller aldri, er dette han jeg skal bli gift, få barn og bli skikkelig etablert med?? Jeg har faktisk ikke mange årene på meg før det blir for seint å få barn.. Jeg har overhode ikke godt av å tenke, det gjør meg rett og slett gal!! Jeg har søkt på ei stilling her hvor jeg bor nå. Det er noe jeg har lyst til å jobbe med i mange år, så man kan vel si at det er en drømmejobb.. Det er som miljøterapaut og det blir et prosjekt som skal gå over to år.. B er ikke til å rikke, han kommer ikke til å flytte hit.. så får jeg da jobben så tror ikke det er noe "vi" lenger, for avstand i 2,5 år til det tviler jeg på kommer til å fungere.. Ikke noe god start på helgen med å være så negativ.. Hvordan slutte å tenke???? Slutt å tenke negativt, nyt livet, du har jo din kjære i det. Tenk heller at det som er meningen skal skje, det skjer. Hvis dette er mannen du har lyst å dele resten av livet med, så er det vel verdt det om dere må reise ei tid til en av dere flytter?
mia83 Skrevet 2. mars 2012 #789 Skrevet 2. mars 2012 Ikke lett å måtte velge mellom han og jobb nei... Synes det blir litt feil at han ikke er til å rikke egentlig.. dere er jo to om et forhold. Er vel ikke bare du som skal ofre deg hele tiden??
Frigg Skrevet 2. mars 2012 #790 Skrevet 2. mars 2012 Er ganske så enig med Mia. Det at han ikke er til å rikke synes jeg er merkelig!Dere er jo to om et forhold. For å være ærlig, så hadde nok jeg også tatt drømmejobben hvis jeg hadde tatt den, for selv om du takker ja til den så betyr ikke det at forholdet er over og ut. Prøv å tenkt på noe annet, finn på noe med venner i helge og ha det gøy. Vet at det ikke er lett, men prøv
janne84 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #791 Skrevet 2. mars 2012 Slutt å tenke negativt, nyt livet, du har jo din kjære i det. Tenk heller at det som er meningen skal skje, det skjer. Hvis dette er mannen du har lyst å dele resten av livet med, så er det vel verdt det om dere må reise ei tid til en av dere flytter? Er jo enig med deg. Hadde vi i det hele bodd sammen, så hadde det jo gjort ting enklere. Men slik er det ikke, vi ble kjent da vi bodde i hver sin by og det gjør ting vanskeligere når man må bygge et forhold på avstand. Såklart er jeg lykkelig for den tiden vi har sammen
janne84 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #792 Skrevet 2. mars 2012 Ikke lett å måtte velge mellom han og jobb nei... Synes det blir litt feil at han ikke er til å rikke egentlig.. dere er jo to om et forhold. Er vel ikke bare du som skal ofre deg hele tiden?? Er ganske så enig med Mia. Det at han ikke er til å rikke synes jeg er merkelig!Dere er jo to om et forhold. For å være ærlig, så hadde nok jeg også tatt drømmejobben hvis jeg hadde tatt den, for selv om du takker ja til den så betyr ikke det at forholdet er over og ut. Prøv å tenkt på noe annet, finn på noe med venner i helge og ha det gøy. Vet at det ikke er lett, men prøv Er enig med dere begge. Men jeg skjønner jo han og, før vi i det hele involverte følelser så ga han beskjed om at han kom til å bo i oslo de neste 5 åra, det hadde jo ikke jeg noe problem med da. Han mener jeg tar sorgene på forskudd, og det har han jo rett i.. Sjansen for at jeg får jobben er ganske så liten.. Alle er opptatt i helgen! dårlig timing dette her
janne84 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #794 Skrevet 3. mars 2012 Hadde du bodd nærmere mia hadde jeg garantert kommet 1
janne84 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #795 Skrevet 3. mars 2012 Opphold og vårfølelse ute i dag, snøklokkene er begynt å titte frem - herlig!! Planen i dag er å gå meg en tur nå om en times tid, er dårlig med trening for tiden så en tur hjelper jo på Bør virkelig få vaska bil, den har ikke blitt vaska på 6 mnd Bør få vaska og rydda, men det tror jeg at jeg tar i morgen.. Også må jeg besøke søstern og tantegulla, er et par uker siden sist jeg har sett de..
Frigg Skrevet 3. mars 2012 #796 Skrevet 3. mars 2012 Trening ja....er snart på vei ut døra for å komme meg på trening. å så på en lørdag da! Det er mot all sunn fornuft etter mitt hode Men når man ikke fikk tid i går så må det bli i dag. Kos deg med planenen dine i dag
janne84 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #797 Skrevet 3. mars 2012 Herlig å starte lørdagen slik, skulle ønske det kunne bli en vane, men det er jeg for lat til
janne84 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #798 Skrevet 3. mars 2012 Finner ikke denne brikka til pulsklokka Har leta overalt, men den er nok vekk. Har ringt treningssenteret og, men der låg den ikke.. Må nok kjøpe meg ei ny... Akkurat komt hjem fra en tur til byn.. Jeg og bestekompis A spise deilig pastasalat og spiste is ute i solen. Vurderer å være med på en fest han skal i kveld, blir værendes edru siden jeg ikke har råd til noen festligheter akkurat nå..
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 #799 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hehe.. Joda det var kjempe oppløftende! Men dere var jo ikke så gamle da, WHAT??? Insinuerer du at jeg begynner og bli gammel???? det har du isåfall rett i.... Endret 3. mars 2012 av MarianneE
Frigg Skrevet 3. mars 2012 #800 Skrevet 3. mars 2012 WHAT??? Insinuerer du at jeg begynner og bli gammel???? det har du isåfall rett i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå