janne84 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #761 Del Skrevet 23. februar 2012 Er vel egentlig ikke så veldig positiv, men jeg vet hva jeg gikk inn i før jeg gjorde det så jeg har jo ikke noe grunn til å klage.. Endelig er det snart helg, tror jeg aldri har opplevd ei så lang uke før!! Skal på kurs i hele dag, godt å sleppe unna barnehagen litt.. Så må jeg lage fredagskos til jobben til i morgen, må pakke og dusje, og jeg håper jeg klarer å få meg på trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2012 #762 Del Skrevet 23. februar 2012 Nå er det ikke lenge igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #763 Del Skrevet 23. februar 2012 Nei 24 timer og 20 min igjen om alt er i rute og at bussen ikke står fast i rush trafikken (noe jeg egentlig rekner med vil skje..) Har tenkt fram og tilbake, jeg vet det er verdt det, jeg tror jeg vil satse på B.. Men å gå fra himmel til helvete annen\tredjehver helg? orker jeg virkelig det? Blir et følelsesmessig troll av dette her... Jeg gleder meg vanvittig mye til i morgen, men herregud så jeg gruer meg til å forlate han på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. februar 2012 #764 Del Skrevet 23. februar 2012 Å, jeg kjenner igjen de tankene der så innmari godt fra da jeg var sammen med han første. Gleeedet meg til fredagene jeg skulle møte han,men gruet meg til søndagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. februar 2012 #765 Del Skrevet 23. februar 2012 Sånn hadde jeg det også. Men hold ut! Hvis du virkelig vil satse på han, så er det verdt det!! Hva blir fredagskosen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #766 Del Skrevet 23. februar 2012 Det blir pastasalat har såklart prøvesmakt litt, og det var ganske godt Ja jeg tror og håper han er verdt det.. Nå er jeg ferdig pakka og nyter et glass rødvin, skal straks legge meg og håpe på å sovne fort slik jeg kan våkne å telle timer til jeg er hos B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. februar 2012 #767 Del Skrevet 23. februar 2012 Pastasalat høres godt ut! Nå er det snart fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #768 Del Skrevet 24. februar 2012 Nå er det fredag!!! Syns fredagen startet vel tidlig, 03.45 var klokken når jeg våknet og var lysvåken.. Men, men får mye ut av dagen da iallefall.. Under 12 timer igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2012 #769 Del Skrevet 24. februar 2012 Sommerfugler i magen heter det. Kos deg masse, masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2012 #770 Del Skrevet 26. februar 2012 Da jeg ble sammen med Andrè bodde han i Stavanger. Det er et-par-og-førti-mil unna Porsgrunn. Vi hadde et avstandsforhold i nesten 2 år og fikk da det til og fungere på et vis. Han flyttet hjem igjen i 1998 og det var faktisk verdt det. Lett er det ikke, men vil du heller være ham foruten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2012 #771 Del Skrevet 26. februar 2012 Håper du har kost deg masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. februar 2012 #772 Del Skrevet 26. februar 2012 i can see you Janne Hvordan har helgen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #773 Del Skrevet 27. februar 2012 Men da møttes dere hver helg da Marianne? Det er nok virkelig verdt det, spørsmålet er heller hvor lenge vi skal drive på slik.. Ja jeg har hatt det som kongen på slottet! Jeg er virkelig veldig veldig gla i den gutten der Fredag var vi ute å spiste og dro på bar og tok et par glass vin.. Lørdag var vi en tur i sentrum og gikk tur. Fikk middagsgjester på kvelden og koste oss. I går gikk vi lang tur og bare lå i hverandres armer til jeg var nødt å gå.. Nå er det 19 dager til neste gang, en time gått er en time nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2012 #774 Del Skrevet 27. februar 2012 Høres ut som en kjempefin helg! Bytter dere på å reise til hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #775 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, er 2.hver gang å reise... Merket i helgen har vi skal få ei utfordring når vi er uenige, vi er like sta begge to. Han takler svært dårlig når andre er i dårlig humør, da blir han automatisk sur han og.. Jeg våknet søndag og var ikke i det beste humøret, da ble han jaggu i dårlig humør han og.. Men alt kan nå ikke være rosenrødt, skal vel finne en måte å takle dette på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2012 #776 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja han må jo bare finne seg i at man ikke alltid er i like godt humør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #777 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja det er jeg helt enig i Han sa at det var jo bare at jeg ikke ble sur, så enkelt var jo det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. februar 2012 #778 Del Skrevet 27. februar 2012 Godt å høre at du har hatt en så fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #779 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg må slutte å telle dager! Er altfor lenge til neste gang Dere må forresten prøve melkebart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. februar 2012 #780 Del Skrevet 28. februar 2012 Melkebart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå