Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når drar dere til Barcelona?

God helg! :klem:

Du er velkommen inn i boka mi hvis du vil. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i like måde Frigg :klemmer:

Vi reiser i påska...Har ikke fått med meg at du har fått ny dagbok, unnskyld!!!

Skrevet

Merker at jeg og B ikke kjenner hverandre ut og inn.. Jeg sa en kommentar så ikke var gjennomtenkt, men som kom ut helt feil, det har endt i en del frustrasjon og irritasjon. Da er det ekstra fælt å bu på hver sin kant, det gjør ting mye værre..

Skrevet

Det går helt fint Janne! :klem: Nesten ingen andre som hadde gjort det heller så. :fnise:

Uff ja man må være forsiktig med hva man sier før man kjenner hverandre ordentlig.. ting kan fort bli tolket litt feil.. :klem:

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg syns om denne avstanden lenger, og det har kun gått to mnd.. Men jeg han er virkelig verdt det og jeg viste hva jeg gikk inn i før jeg gjor det.. Merker det bare ekstra i helgene..

Skrevet

Jeg hadde problemer med å holde ut avstanden det halve året det tok før vi flyttet sammen... :sjenert:

Skrevet

Hvor ofte møttes dere når det hadde avstand? går alt etter planen så blir det faktisk et år med avstand før vi flytter sammen.. så vi er 1\5 del på vei :gjeiper:

Skrevet

Jeg dro nedover til han annenhver helg. Litt slitsomt, men det funket. Pluss i alle ferier da :lol:

Skrevet

Nesten slik som vi holder på nå det, bare det vil skje innimellom at det vil gå tre uker.. Så skal vi se etter sommeren hvordan ting er mellom oss og er alt bra så sier jeg opp å flytter..

Skrevet

Det er ikke lenge til sommeren da :) Du har nok ingen problemer med å få jobb tenker jeg :)

Skrevet

Neida, det er ikke det.. Men blir nok ikke å flytte ned før i november/desember siden jeg har tre mnd oppsigelse.. Å få seg jobb der nede er ingen problem heldigvis :)

Skrevet

Da tar det jo en stund ja. Men det er jo fint om dere er helt sikre på at det er dette dere vil også :)

Så er det kanskje noen fra KG som du "kjenner"? :)

Skrevet

Ja vil ikke være for raske, dette vil jeg skal være så da vil jeg bruke god tid :)

Er ei iallefall, men nå ble jo jeg nysgjerrig på hvor du bor :)

Skrevet

Bor nok ikke helt i Oslo jeg nei :) Men ikke sånn alt for langt unna heller ;) Kan sende PM.

Skrevet

Jeg gleder meg til å møte deg Frigg :)

Du får plinge på når du har tid til å møtes :jepp: Gleder meg!

Skrevet

Blir nok den uka i mai :) Fram til da blir det kun helgeturer, og i påska reiser vi jo til barcelona :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...