Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Da er alt ryddet og klart til i morgen.. Nå må jeg bare bli trøtt, få meg en god natt søvn, jobbe i noen timer, hjem å lage klar maten så fare ut på flyplassen å hente kjekkasen! Sommerfuglene er på plass :hjerte: Rekner med det blir ei lang natt og en enda lenger dag på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortsett fra at jeg våknet kl 7 så gikk natta fort :)

Nå er det straks jobb, så hjem for å lage klar mousakka, stelle meg så hente min kjære!! Lykke på jord når klokka blir 18.15!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk Barcelonatur av kjekkasen min!!!!!!!!! :) :) :)

:ler:

Når du selv ikke får ut fingern og klarer å bestemme deg, så gjør han det for deg vet du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er altfor mye å få jeg da.. Er såklart glad og gler meg masse, men han er jo gal!

Lite aktiv på nettet de siste dagene.. B reiste i går ettermiddag og jeg ble utrolig lei meg. Aldri reagert slik når vi har reiset fra hverandre før.. Må jo bare bli vant til det, vi har valgt dette selv og alternativet er jo at vi ikke fortsetter og som B sier så er ikke det noe alternativ! Vi har vært sammen 24\7, eneste vi har vært vekke fra hverandre er når en av har dusja eller vært på do.. Er bare 10 dager så er jeg i oslo igjen, så det må jo bare gå fint..

Liker veldig godt det jeg ser hos B... Håper virkelig dette varer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det skal kjennes og gjøre litt vondt når dere skilles. Det viser bare at dere virkelig vil være sammen og at dere er forelsket!

Men vet godt hvordan det føles å være fra hverandre. Vondt,men samtidig har man noe å glede seg til :-D

10 dager kommer til å gå fort! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda klart det skal kjennes litt, men min reaksjon denne gangen er så mye mer.. føler meg jo deppa og "alt" er gale.. Går nok over om et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda klart det skal kjennes litt, men min reaksjon denne gangen er så mye mer.. føler meg jo deppa og "alt" er gale.. Går nok over om et par dager :)

Er ganske så vanlig...det er slik det er å være kjempeforelska :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel bare bli vant til det..

Formen i dag har ikke vært noe bra.. Vondt i hals og litt i ørene, fryser konstant, har ikke feber, kroppen er bare helt tom og sliten.. Gikk hjem fra jobb kl 10 og sov godt i tre timer.. Nå skal jeg lage litt mat og legge meg til å sove mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mia :) Det hjalp! hadde kun feber en dag, men har vanvittig lite overskudd og energi.. Har ikke fått trent på 1,5 uke og propper i meg snop hver eneste dag, det hjelper jo der og da med sjokolade, men så kommer den dårlige samvittigheten.. Er lønningspils med jobben i dag, skal møte de en tur, men skal ikke drikke, må spare alt jeg kan til barcelona :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da Marianne, føler selv her er ganske mye tanker og frustrasjon og forelskelse for tiden...

i dag blir det å henge sammen med A, kino med tantebarn kl 18 og så middag med ei vennine i kveld.. Enda bedre å tenke på at det kun er 6 dager igjen til oslo..Får sommerfugler i magen når jeg tenker på B, det er så godt!!! :rodmer:

Har bestilt fly nedover til påsken, da får vi 5 dager sammen, det skal bli fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...