Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er snodig at dere teller timer melom hver gang dere har sex.... :ler:

Jeg pleier ikke å gjøre det altså, men kunne ikke dy meg da Janne sa hvor lenge det var igjen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Vel.. jeg teller heller timer til han er her, men når han kommer blir det nok :sengekos: Straks jobb, og nå er det bare 85 timer igjen ;)
Skrevet

er bare 75 timer nå!!! :danse:

Har hatt hodeverk siden i går morgen, tabletter hjelper ikke, heller ikke å sove.. Er konstanst murring, er redd for at jeg brygger på noe nå. Satser på at det ikke bryter ut noe før mandag :)

Advokaten min holder på å samle inn legejournal i forbindelse med bilulykka for to år siden, jeg må da lese gjennom alt av journaler. Forsikringen vil stoppe å betale mer (Går til fysio en dag pr uke), det jeg ser nå som jeg har bladd gjennom er at jeg har holdt på og av med nakkeproblem siden 1996\97 og frem til nå. Rekner virkelig ikke med at forsikringen vil betale mer siden jeg har hatt såpass med nakkeproblem før. Selv om jeg aldri har hatt det så gale som nå etter ulykka.. Så nå sitter jeg her i uviss og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Blir det rettsak er jeg vel bort i mot garantert å tape siden det har vært så mye problem med nakken..

Skrevet

Uffda... får håpe det går over!!

Forsikringsselskaper har det med å sno seg unna uansett de. Jævla drittfolk! :sur:

Skrevet

De er et reint helvete! Skal ikke legge skjul på at jeg har hatt problem med nakken før, men slik jeg ser det så er det bilulykka som har gjort ting mye værre, så da må de vel ha et ansvar? har prøvd å ringt advokaten i håp om å bli roa ned, men hun satt så klart i et møte..

Skrevet

Hva har du skrevet på forsikringspapirene/ helseforsikring eller lignende (hvis du har) da? HAr du skrevet noe om at du har hatt nakkeproblemer noen gang? For hvis ikke så kan de ikke påstå noe som helst.

I tillegg så ser de jo at du har blitt værre etter ulykken, men ja....forsikringsselskaper snor seg unna alt mulig!! :kjefte:

Skrevet

Nei det har jeg ikke gjort, men forsikringa har bedt om innsyn i alt av lege journaler, og der bør de få ifølge advoktane, ellers vil du tro jeg har ting å skjule...

2timers treningsøkt gjennomført! blir lite trening denne uka, så da smalt jeg til med ei lang ei i dag..

Skrevet

:klappe:

Jeg har også trent i dag! :jepp:

Skrevet
:jepp: Jeg trente "bare" 1,5 time da :)
Skrevet

Syns det er ganske bra jeg.. Jeg bruker å bli lei etter 45 min jeg da..

Skrevet

Synes det var veldig greit å trene med instruktør egentlig. Blir litt mer pusha da merker jeg. :jepp:

Egentrening er greit det også altså. Blir jo svett og sånn. Men jeg pusha meg nok litt ekstra denne gangen. :)

Skrevet

Ja det er stor forskjell.. Men senteret jeg er på har få gruppetimer som jeg syns er bra, så da blir det stort sett egentrening..

Skrevet

Jeg var også på trening i går :hoppe:

Trente bare i en time jeg da, men pusha meg ganske hardt så jeg var gjennomvåt da jeg var ferdig :ler:

Hvordan er formen din i dag Janne?

Skrevet

Litt hodeverk, så håper det ikke utvikler seg.. Blir det gale så kommer jeg til å vurdere å gå hjem, jeg vil ikke være slik når B kommer om 58 timer :)

Skrevet

Nei da må du jo være i toppform!! :hoppe:

Skrevet

Er dere klar over at det kun er torsdag idag???? herregud så seint denne uka går!!!

Skrevet

Er dere klar over at det kun er torsdag idag???? herregud så seint denne uka går!!!

Bare er torsdag?

Jeg har det helt motsatt...vet du at det allerede er torsdag?? :ler:

Men nå er det ikke lenge igjen ;)

Hvor lenge skal han være?

Skrevet

Blir til mandag, men er ikke så veldig mye jeg får se han.. Lørdag skal onkel barnet feire bursdag og søndag er moren 50 år.. Men rekner med han skal sove her ;) 24 timer igjen nå så skal jeg gje han et kyss :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...