Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Ja man gjør dessverre det.. Sa det til han og, dette er jo enda for godt til å være sant, så venta vel bare på at ett eller anna dritt skal skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe at det ikke skjer noe dritt igjen da. :klem:

Men hvis han virkelig er glad i deg så vil han deg vel ikke så vondt? Da vil han vel ikke såre deg igjen? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke han vil meg noe vondt.. Han har jo vært helt fantastisk! Ikke bare med pakke fra New York og overraskelsesbesøk forrige helg, men han sender søte meldinger, ene jeg fikk på fredag var: "ring meg før du drar på vorspill da, slik jeg kan fortelle det hvor glad jeg er i deg.." Det smelter mitt hjertet iallfall..

Herregud gi meg motivasjon til å gjør noe. har lagt på sofaen sida hal 8 i dag tidlig å bare sett på tv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne meldinger er kjempekoselig å få! :strix:

Hmm.. :sparke janne i rumpa: :fnise:

Jeg har støvsugd i dag. Og satt på en klesvask og oppvaskmaskina. Og vært ute på skøyter med sønnen min. Nå skal vi straks på kamp.

Så jeg har fått gjort en del, selv om jeg føler meg litt lat. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er stor stas å få slike meldinger :)

Du har jo vært mye mer effektiv enn meg.. Må få rydda her i dag! Har bursdag på fredag, får det jeg ønsker meg: B kommer!!! Så kommer 4-5 venner for å drikke vin og skravle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg egentlig ikke noe mer jeg.. Bortsett fra penger til å finanisere litt turene frem og tilbake til oslo :)

Hvilken kamp skal du på i dag da Mia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så....kom deg ut av sofaen!

Her har jeg fått satt på tre maskiner med klær i dag, bakt boller og tatt ut av oppvaskmaskina to ganger. + fått tid til litt :sengekos:

:sjenert:

Godt å høre at alt er bra med B. Men skjønner at du begynner å lure når du ikke hører noe. Men det virker jo som om han er utrolig forelsket i deg da :jepp:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada :sengekos: kunne du unnlatt å fortelle, 121 timer igjen nå :gjeiper:

:grine:

Jammen atte.....var 168 timer siden sist jeg hadde sex!Så var bare så gira for at tante endelig hadde dratt hjem, så jeg måtte liksom bare dele det med deg :skratte:

Unnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bedra seg med engang jeg fann ut av ting.. Jeg har da sendt en del meldinger til b uten at jeg ikke har fått svart (ifølge meg), han sier han har svart, men jeg har da ikke motatt noe, dette har ført til at jeg er blitt usikker.. Jeg har lånt en iphone siden min android tlf er begynt å synge på siste verset, jeg har ikke skjønt så mye av iphone så jeg la den side til jeg skal få hjelp av en kompis.. Vel nå viser det seg det at meldingene jeg har motatt av komt til iphonen istedenfor min tlf, jeg skjønner så klart ingenting.. Men B har da iallefall svart og jeg har da vært irritert og usikker fordi han ikke hag gjort det.. hehe.. ååååååååå men vi fann nå løsninga tilslutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!! kunne ikke vært mer enig Frigg.. Men gud så unødvendig! jeg må bare lære meg å stole på B, er bare så redd for å miste han, er jo dødsforelska :ler:

Ja seinvakt i dag, så trening, er jo røde kors møte idag, men jeg vil gjerne få fiksa iphonen og, så må bare se det an. I morgen er det jobb, så trening, onsdag blir det trening igjen, så skal jeg hente BFF på flyplassen. Torsdag er det jobb, så kurs i tre timer etter jobb, Fredag kommer min elskede!!! Denne uken må bare fly avgårde frem til fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er greitt å ha det travelt når man venter på noe godt :)

Føler meg som en forelsket fjortiss i dag, syns det er en heilt grei følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...