Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Magefølelsen er enda blandet, men jeg liker han godt og er nok på vei til å falle for han (igjen... ) Største utfordringer er jo at vi bor i to forskjellige byer. Han kommer hjem om 11 dager, skal være her i 4 dager så reiser han og en kompis til USA.. Er utrolig redd for å bli såret igjen, magefølelsen uroer meg.. Vi hadde det flott i helga, pratet og koste mye.. Holdt hender når han følgte meg til bussen og har vel delvis oppført oss som et par.. 'blir nok ikke klok på mannfolk nei, eller meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig virkelig mulig å begynne et forhold med så stor avstand? har tusen tanker i hodet :sjenert:

Det er et godt spørsmål. Jeg har aldri begynt et forhold med stor avstand.

Men har dere snakket ordentlig om at dere kanskje skal være et par og hvordan dere ser for dere den store avstanden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir nok godt kjent tilslutt, men det vil jo aldri være normale omstendigheter.. Klart vil den helga i mnd være perfekt med masse kos og nærhet, men vi vil jo ikke kunne finne ut om vi fungerer i det daglige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det straks helg igjen, må bare bli ferdig med seinvakt. Skal på julegudstjeneste i dag, kan ikke akkurat si jeg gleder meg så veldig..

Ei uke til B kommer og, jeg har nok begynt å falle for han.. Har forresten smittet han med lungebetennelse, så han har lagt strak ut hele uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste uken før jul, og herregud så jeg gleder meg til fri! kroppen og hode er sliten.. Blir mye å gjøre denne uken slik jeg mest mulig kan ta fri.. Får overnattingsgjest noen dager, A skal bo her innimellom mens han jakter på ny leilighet, han kommer for det meste til å bo med foreldrene, men trenger et avbrekk fra de innimellom :)

Ellers har jeg hatt en uro følelse i kroppen og tenkt og tenkt og tenkt.. Det jeg tror er at jeg er redd siden jeg er faller mer og mer for B.. Nå er det jobb, så skal jeg endelig prøve meg på trening igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra på trening??

SKjønner at det er mange tanker rundt det med B, men jeg ville nok ha prøvd hvis jeg var deg. Vil du angre hvis du ikke prøver?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var utrolig tungt og gikk fort tom for energi, men fikk iallefall trent litt :)

Jo jeg tror jeg kanskje vil angre, men bestemmer meg nok ikke før jeg har møtt han et par ganger til. Bare 4 dager igjen til han kommer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B ringte i går, det trengte jeg! sa alt som "plaget" meg og som gjør meg usikker.. Viser seg at vi tenker ganske likt igjen, vi må bare bli bedre på å si ting slik som det er og ikke gå rundt å spekulere. Er jo den einaste måten å bli godt kjent på, ingen av oss er noe tankelesere.. I morgen kveld kl 19.00 får jeg endelig møte han igjen, ååå sommerfugler i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i like måde Mia, hvor er dagboka di egentlig? :klo:

Takk nydeligaste Frigg :)

Starter forresten denne jula med UVI og sopp infeksjon.. lurer på hvordan jeg skal si det til B, blir ikke noe :sengekos: de første dagane, jeg svir som et helvete og klør like mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...