janne84 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #521 Del Skrevet 7. desember 2011 Flybilett er bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #522 Del Skrevet 8. desember 2011 Åååå så jeg gruer meg!! 22 timer så lander jeg i oslo, 23 timer så er jeg med B.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #523 Del Skrevet 12. desember 2011 Helga har vært veldig bra, så får vi ta ting som de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. desember 2011 #524 Del Skrevet 12. desember 2011 Fortell, fortell Beklager at jeg har vært så dårlig på å skrive her inne. Mye som skjer for tiden. Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #525 Del Skrevet 12. desember 2011 Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Magefølelsen er enda blandet, men jeg liker han godt og er nok på vei til å falle for han (igjen... ) Største utfordringer er jo at vi bor i to forskjellige byer. Han kommer hjem om 11 dager, skal være her i 4 dager så reiser han og en kompis til USA.. Er utrolig redd for å bli såret igjen, magefølelsen uroer meg.. Vi hadde det flott i helga, pratet og koste mye.. Holdt hender når han følgte meg til bussen og har vel delvis oppført oss som et par.. 'blir nok ikke klok på mannfolk nei, eller meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #526 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det egentlig virkelig mulig å begynne et forhold med så stor avstand? har tusen tanker i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. desember 2011 #527 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det egentlig virkelig mulig å begynne et forhold med så stor avstand? har tusen tanker i hodet Det er et godt spørsmål. Jeg har aldri begynt et forhold med stor avstand. Men har dere snakket ordentlig om at dere kanskje skal være et par og hvordan dere ser for dere den store avstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #528 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi vil begge prøve, da snakket vi om å reise til hverandre ei helg i mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #529 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi blir nok godt kjent tilslutt, men det vil jo aldri være normale omstendigheter.. Klart vil den helga i mnd være perfekt med masse kos og nærhet, men vi vil jo ikke kunne finne ut om vi fungerer i det daglige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #530 Del Skrevet 15. desember 2011 8 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #531 Del Skrevet 16. desember 2011 Da er det straks helg igjen, må bare bli ferdig med seinvakt. Skal på julegudstjeneste i dag, kan ikke akkurat si jeg gleder meg så veldig.. Ei uke til B kommer og, jeg har nok begynt å falle for han.. Har forresten smittet han med lungebetennelse, så han har lagt strak ut hele uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #532 Del Skrevet 19. desember 2011 Siste uken før jul, og herregud så jeg gleder meg til fri! kroppen og hode er sliten.. Blir mye å gjøre denne uken slik jeg mest mulig kan ta fri.. Får overnattingsgjest noen dager, A skal bo her innimellom mens han jakter på ny leilighet, han kommer for det meste til å bo med foreldrene, men trenger et avbrekk fra de innimellom Ellers har jeg hatt en uro følelse i kroppen og tenkt og tenkt og tenkt.. Det jeg tror er at jeg er redd siden jeg er faller mer og mer for B.. Nå er det jobb, så skal jeg endelig prøve meg på trening igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. desember 2011 #533 Del Skrevet 19. desember 2011 Gikk det bra på trening?? SKjønner at det er mange tanker rundt det med B, men jeg ville nok ha prøvd hvis jeg var deg. Vil du angre hvis du ikke prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #534 Del Skrevet 19. desember 2011 Var utrolig tungt og gikk fort tom for energi, men fikk iallefall trent litt Jo jeg tror jeg kanskje vil angre, men bestemmer meg nok ikke før jeg har møtt han et par ganger til. Bare 4 dager igjen til han kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #535 Del Skrevet 22. desember 2011 B ringte i går, det trengte jeg! sa alt som "plaget" meg og som gjør meg usikker.. Viser seg at vi tenker ganske likt igjen, vi må bare bli bedre på å si ting slik som det er og ikke gå rundt å spekulere. Er jo den einaste måten å bli godt kjent på, ingen av oss er noe tankelesere.. I morgen kveld kl 19.00 får jeg endelig møte han igjen, ååå sommerfugler i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. desember 2011 #536 Del Skrevet 22. desember 2011 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. desember 2011 #537 Del Skrevet 22. desember 2011 ER veldig spent på dine vegne Janne. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #538 Del Skrevet 22. desember 2011 Takk i like måde Mia, hvor er dagboka di egentlig? Takk nydeligaste Frigg Starter forresten denne jula med UVI og sopp infeksjon.. lurer på hvordan jeg skal si det til B, blir ikke noe de første dagane, jeg svir som et helvete og klør like mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #539 Del Skrevet 23. desember 2011 Ferie!!!! Har bestillt meg aromaterpai 45 min, skal om en time.. Julegave til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. desember 2011 #540 Del Skrevet 23. desember 2011 GOD JUL Janne! Kos deg med massasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå