Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedrittent.. Vi har jo holdt oss unna hverandre, møtte han en gang tilfeldig når han var hjemme ei helg. Ellers har det ikke vært noe kontakt, at følelsene ikke er vekk etter et halv år er rart ja, men som du sier så virker det som han har det på samme måte..

Ellers er ting helt greitt.. Har feriedag i dag, var jo i oslo på cupfinalen... Er utrolig glad for at jeg har funnet de to beste kompisene i FR og A, er mye sammen med de og når jeg er det så har jeg det flott. De får meg til å ikke tenke ;)

du da? formen bedre i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bedrittent.. Vi har jo holdt oss unna hverandre, møtte han en gang tilfeldig når han var hjemme ei helg. Ellers har det ikke vært noe kontakt, at følelsene ikke er vekk etter et halv år er rart ja, men som du sier så virker det som han har det på samme måte..

Ellers er ting helt greitt.. Har feriedag i dag, var jo i oslo på cupfinalen... Er utrolig glad for at jeg har funnet de to beste kompisene i FR og A, er mye sammen med de og når jeg er det så har jeg det flott. De får meg til å ikke tenke ;)

du da? formen bedre i dag?

Godt å høre at du har det bra :)

FOrmen min er ikke bra. Er hjemme fra jobb i dag. Jeg hoster så krampa nesten tar meg innimellom. Og ettersom jeg hoster så innmari så blir kroppen veldig sliten. I tillegg har jeg vondt i halsen. Men skal til legen i morgen og få sykmelding for i dag og i morgen, så får vi se hvordan formen i morgen og om jeg trenger lengre sykmelding.

Skrevet

Ja man blir sliten når man holder på slik. Du får ta tiden til hjelp og SLAPP av!!!

Er håpløst med mannfolk! men må nok innrømme at jeg rett og slett er forelsket i B.. MÅ bare komme over det ellers vil det neste halve året blir like bedrittent som det forrige.. Nå er det straks fjelltur i regnet, har fått med meg A :)

Skrevet

Vet det blir mye syting og klaging i denne boken her, spes ang mannfolk av en eller annen grunn :gjeiper:

Irriterer meg noe grenseløst at jeg føler slik jeg gjør den ovenfor B, men herregud for en fyr! vi prater om alt, :sengekos: er upåklagelig, han er utrolig søt, sjarmerende så det holder, sier de riktige ordene..

MEN!! han er feig, han tør ikke å satse pga vennegjengen som sef x'en og er en del av.. han bor i oslo, har ei topp stilling som han kun kan få der - jeg har ikke lyst å flytte til oslo..

Skrevet

Oslo er jo en super by å bo i :jepp: Lett å få seg jobb, i alle fall for deg, utrolig mange fine plasser å bo, kort vei til marka og det er alltid et eller annet å finne på :jepp:

Skrevet

Mannfolk er håpløse ja.. :lol:

Synes ikke du syter og klager jeg. Man skriver det man vil i sin egen dagbok! :klem:

Skrevet

Herlige dere er :hjerte:

Det jeg aller helst vil er å ringe å få prata ut me B, sendte han ei melding i dag tidlig, han har ikke svart, men va jo ikke noe å svare på heller..

Ja mannfolk er noe herk!

Skrevet

Huff ja.. ikke lett å forstå seg på disse mannfolka. :sjenert:

Hva har du tenkt å si til han? :popcorn:

Skrevet

At han gjør meg sprø og usikker.. og mener han seriøst med dette her så får han gjøre noe med det nå ellers får vi faktisk være sterke nok til å holde oss unna hverandre (det har vi jo forsåvidt prøvd...)

men jeg tror nok ikke han tar tlf om jeg ringer, han er ei pingle..

Vi pratet jo en del natt til lørdag, og vi er jo ikke blitt noe klokere.. eneste vi vet er at vi liker hverandre godt og at han er feig som ikke vil ødelegge ting i vennegjengen..

Skrevet

Tenkte på deg igår under kampen.

:)

Skrevet

Er veldig fornøgd med kampen ;)

Nå har jeg vært på "fjelltur" med kompis A, han er bare oppgitt over meg og mine handlinger.. Han har jo sagt før at jeg fortjener bedre enn B, og nå er jeg på vei inn i samme "fella" igjen... Han har nok redd i at jeg vil bli såra igjen, jeg vet ikke jeg... B sier jo alt som er rosenrødt, men er jo handling foran ord.. Tror jeg må bare prøve å få meg videre med engang og igjen prøve å glemme han

Skrevet

Det er kanskje best å glemme ham ettersom han ikke vil ofre vennegjengen sin. :klem:

Skrevet

Vet at det at det er det rette og mest fornuftig å gjøre, men vet ikke om jeg klarer det.. Hva er det med han som gjør at jeg blir helt mo i knærna og svever på ei rosa sky når jeg er med han? Ingen gjør meg så lykkelig som han og ingen gjør meg så ulykkelig og frustrert som han.. :sjenert:

Nå er det avgårde til jobb, halvveis i uka nå ;)

Skrevet

B har ringt... kan se ut som han vil "risikerer" vennegjengen... :sjokkert: Har pratet med x-dama i dag og sa han ikke vil ha noe mer kontakt med henne.. nå må vi prøve å bli kjent med avstand... vi har faktisk aldri møttes i helt edru tilstad, hva i alle dager er det som skjer??? har en klump i magen.. enten blir dette her fantastisk eller så går det rett til helvete...

Skrevet

Ja, det vil bli enten eller. Men hvis han er villig til å "ofre" vennegjengen (noe jeg håper bare innebærer x-dama) så ville jeg ha prøvd hvis jeg var deg. Hva har du egentlig å tape? Hvis det ikke kommer til å gå, så kan du i alle fall ikke angre på at du ikke prøvde ;)

Skrevet

Eneste jeg har å tape er et knust hjerte, men det vil nok heale seg tilslutt.. har en utrolig dårlig magefølelse, men det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort.. Kanskje det er spenningen om at det ikke var "lov" som har gjort det her spennende..

Skrevet

Hjertet knuses heldigvis ikke, men at du kan få deg en brist, ja det kan hende. Og det er ikke noe godt. Men tenk på sitatet: lev livet mens du kan.

Hvis du virkelig liker han og er betatt av han, så er det jo bare å ta det med ro og finne ut om dette er noe å satse på. Ikke noe vits i å stupe i det.

Håper i alle fall at du kommer ut av det med hodet hevet og et helt og ikke bristet hjerte :)

Skrevet

For en dag! Enda mye styr på jobben, blir snart gal! damer er faktisk noe herk!!! og på toppen av det hele har jeg knust baklykta på bilen og laget striper og bulk...

Skrevet

Skjønner enda ikke hva det er med B som gjør meg så mo i knærna :sjenert: Jeg får sommerfugler i magen når jeg får melding fra han, er nok (u)lykkelig betatt ja :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...