Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

The past cannot be changed, the future is still in your power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart fredag nå, da er det ikke mer bhg snakk ;)

Skrevet

Dere må snakke om det dere vil da! :ler:

Skrevet

Ja, men det gjør jeg jo :)

Denne dagen komme til å fyke avgårde, må prøve å få skvist inn så mye som mulig. Først er det:

- jobb

- fysio

- trening

- middag

- vaske\ henge opp\ brette klær

- vaske leiligheta

- ordnet med temaplan

- Besøk av vennine L, lage god kvelds.

- Fotballkamp 20.30 :bolledeig:

Skrevet

:Gjesp:

Her er jeg også klar for jobb først og en travel dag. :jepp:

Kos deg!

:goodbye:

Skrevet

Ja, men det gjør jeg jo :)

Denne dagen komme til å fyke avgårde, må prøve å få skvist inn så mye som mulig. Først er det:

- jobb :jepp:

- fysio :jepp:

- trening :jepp:

- middag - nja, tar det til kvelds isteden

- vaske\ henge opp\ brette klær :jepp:

- vaske leiligheta - ble støvsuging og tørking av støv

- ordnet med temaplan - nope! må jaggu meg jobbe i helga :(

- Besøk av vennine L, lage god kvelds.

- Fotballkamp 20.30 :bolledeig:

Begynte å rydde meg engang jeg kom hjem fra trening, har ikke dusjet engang.. tenkte å lage salat med kylling, salat, agurk, fetaost, tomat, avocado og pasta til kvelds. Serveres med nystekte baguetter.. Er vel bare å hive seg i det å begynne å steike litt kylling..

Skrevet

Da er det helg!!!! uken har gått ganske fort syns jeg, har litt å fortelle dere, men dårlig med tid, skal på klubb med jentene i kveld, men kryss fingrene for meg! :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg Janne! :klem:

God helg!

Skrevet

Fortsett å kryss i vei :)

Ble rett og slett usjarmerende kanon full i går, at jeg ikke lærer!!! blir alltid noen glass for mye..

Ringte til en bekjent kl 4 i natt og fikk han til å komme med sjokomelk til meg :fnise: Har sendt melding å unnskyldt meg , men han må da for all del si nei når jeg ringer og klager og syter. Er han som er dum-snill som faktisk kom med sjokomelk :fnise:

Nå er tantebarnet på overnatting, og jeg er er i dagen-derpå-form. Han sitter å ser film og spiser sjokolade. Han klager iallefall ikke :)

Skrevet

Er lei!!! :forkjola: gir seg aldri. Kroppen er helt slapp og null energi. Vurderer nesten å ringe meg syk på jobb i morgen, var så vidt jeg klarte å holde ut dagen i dag.. Sov 2,5t når jeg kom hjem.

*klageklageklageklage*

Skrevet

:troest:

Jeg synes du skal være hjemme fra jobb i morgen. Prøve å komme deg litt! :jepp:

Skrevet

Er viktig at du får noen dager å komme deg på, så ring og si at du blir hjemme i dag du. De andre på jobben din så vel sikkert i går hvordan formen din var.

God bedring :klemmer:

Skrevet

Har ikke samvittighet til det.. Er ei som er vekke fra mi avdeling, og igår fikk vi ikke tak i vikar, så da gikk vi under.. Hun er sef. vekke i dag og, så da føler jeg at at jeg bare må gå.. Har sove i 9,5 time i natt + jeg sov middag i går, så burde jo vært uthvilt..

Skrevet

Kroppen trenger mye søvn når man er syk. Håper virkelig du blir frisk snart! :klem:

Skrevet

Uff..ikke greit å jobbe i barnehage og være syk. Ikke alltid man kan og har samvittighet til å være hjemme.

Masse god bedring!

Annonse
Skrevet

Ble ny legetur igjen i dag.. Har da begynt å miste hudflak fra ansiktet, kan minne om vanvittig "hard" flassing og i tilegg er det rødt - ser nesten ut som brannsår..

fikk salve som jeg smøre på morgen og kveld, også skal jeg inn igjen om ei uke om det ikke er blitt bedre. I tilegg fikk jeg sterk penillinkur i håp om at bakterien forsvinner og at jeg blir skikkelig frisk..

Skrevet

Uff.. det hørtes ikke bra ut! :troest:

God bedring!

Håper kuren tar knekken på svineriet! :klem:

Skrevet

God bedring, vennen!!

:klemmer:

Skrevet

Kommer sterkere tilbake neste uke med oppdateringer, nå er det pakking for ei helg på suite :)

Ser forresten ut som den nye kuren og null trening har hjulpet på formen, den har iallefall vært god i dag :)

Skrevet

Suite høres herlig ut! :strix:

Kos deg! :)

Bra at formen er bedre! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...