janne84 Skrevet 18. august 2011 Forfatter #341 Del Skrevet 18. august 2011 Jobb til to, så er det helg for min del Blir så innstilt på at det er fredag på en torsdag, når man har fri fredagen. Er enda litt "sjokka" over at jeg faktisk bruker en feriedag for å utføre frivillig arbeid (røde kors). Kommer ikke jeg til himmelen, så blir jeg vanvittig sur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #342 Del Skrevet 18. august 2011 Man blir fort innstilt på ting når man har fri ja! Du er en engel Janne, så du har en selvskreven plass i himmelen! Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. august 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 18. august 2011 Engel med djevelhorn? hehe... Jeg har helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #344 Del Skrevet 18. august 2011 SÅ herlig med helg! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. august 2011 Forfatter #345 Del Skrevet 19. august 2011 Helt greitt å være vakt i går. Ingen verdens ting som skjedde, men da fikk vi jo med oss alle konsertene. Lissie har jo ei fantastisk fin stemme, og big bang - de imponerte meg. Aldri sett de live før, og tror de er noe av det beste jeg har sett på ei scene Ble sjekka opp av en på 23 år Lovet å danse med han i dag, men idag blir der nok sopass med folk at det skal noe til at han finner meg i folkemengda Forkjølelsen og bihulene sitter hardt i enda, men halsen har ialllefall begynt å gi seg. Nå er det litt surfing på nettet, før en liten fjelltur. Herlig måte å starte en fredag på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2011 #346 Del Skrevet 19. august 2011 Var du vakt på konsert? Fjelltur høres koselig ut! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. august 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 19. august 2011 Ja, er festival, så er mange konserter I dag er det blant annet karpe diem og bryan ferry. Kan vel ikke kalle det fjelltur, er vel mer skogstur opp på en haug.. Men deilig var det ja Nå er det å vente på at vaskemaskina blir ferdig, slik jeg får hengt opp klær, så er det sta å kjøpe bursdagsgav til mamma, ut til henne å spise middag og kake, så er det på vakt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2011 #348 Del Skrevet 19. august 2011 God vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. august 2011 #349 Del Skrevet 19. august 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2011 #350 Del Skrevet 20. august 2011 God helg, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. august 2011 Forfatter #351 Del Skrevet 20. august 2011 Takk takk søtinger! Merker jeg er litt lei festival nå. Glad det er siste kvelden\natta i dag, blir sliten i hode av høy lyd i 8 timer. Men er for all del helt ok å være på vakt. Forkjølelsen blir faktisk bare verre, blir bare tettere og mer snørrete, trodde pencilinen kom til å funke Ellers er det lite nytt. Har 1t og 15 min å trene for å nå målet denne uken, så må få prøvd å få det til. I morgen blir det film og avslapning med FR, skal bli godt det etter denne helga her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. august 2011 #352 Del Skrevet 20. august 2011 Antibac Du har fortjent å slappe av etter denne helgen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. august 2011 Forfatter #353 Del Skrevet 20. august 2011 Du treffer ikke Mia Dagen er tilbragt på sofaen. Skulle vært på vakt for ti min sida, men har fått lov me FR å komme om 2-3t siden formen ikke er på topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. august 2011 #354 Del Skrevet 20. august 2011 jeg prøvde iallefall. Godt du har fått utsatt vakta litt da. Var det jeg sa jeg.. du skulle ikke ha drevet med all den der treninga.. kroppen trenger ro og hvile for å ha energi til å bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #355 Del Skrevet 21. august 2011 Har jo ikke trent så noe særlig da, men ja jeg skjønner hva du mener Da er festivalen over for i år. Og svært lite for oss å gjør på, er jo bra at folk ikke skader seg Fikk den dårligste sjekkereplikken idag - en fyr sto og såg på meg ei stund, jeg smilte bare til han, da tok han opp mobilen og tok bilde av meg. Etter konserten kom han fram og sa : hva er nr til røde kors? - det finner du på nettet det. Han: hva må til for at jeg skal få deg i vest. Jeg: har du planer om å gå deg vill? Ja, men hvis jeg vil ha deg i kun vest, hva da? kan jeg få nr ditt? Da ba jeg ha en fin kveld, så gikk jeg Nå er det natta, så er jeg klar for filmdag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2011 #356 Del Skrevet 21. august 2011 Synes det nesten var litt søtt jeg da. Men...han ville ha deg kun iført RKvesten?? Øh... Noe sært.... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #357 Del Skrevet 21. august 2011 Tja, er vel kanskje slikt jeg tolket det? litt usikker. Fyren va utrolig søt og. Hvorfor skjer slike ting når jeg er vakt? når jeg er ute å drikke selv, så skjer ikke slik.. Nå er det å få i seg frokost, så er det ut til FR, skal gå oss en liten tur før vi skal være late resten av dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2011 #358 Del Skrevet 21. august 2011 Grunnen til at slike sære forslag kommer når du er på vakt/edru er for at det er da du har dømmekraften i behold..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. august 2011 Forfatter #359 Del Skrevet 21. august 2011 Syns slik bør skje når jeg har litt alkohol innabords og Fin fin dag. Hentet FR rundt 12, det ble ikke en lett tur som jeg hadde trodd. Neida, han hadde andre planer han. Det blei rett og slett klatretur. Det var noen helt jævlige parti, der jeg var piss redd. Uten sikring eller noe, tenkte at detter jeg her, ja så dør jeg. Men opp fikk jeg meg, og jeg utfordret meg selv, så stolt av det! Etterpå dusjet vi (hver for oss såklart), bestilte kinamat, såg film på lerret - STORT lerret! 130 tommer, spiste sjokolade og chips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. august 2011 #360 Del Skrevet 21. august 2011 Er digg å se film på lerret. Vi har 100 tommer og det er noe annet en tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå