Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så mye å skrive om for tiden, var på date med BE igjen i går, og jeg har dessverre ikke noen følelser for han, virker som har er veldig intr så jeg må finne en måte å si det til han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den pingla jeg er, så sendte jeg sms :fnise:

Gårsdagen var en utrolig lat dag, enten sov jeg, ellers så satt jeg å surfa på bilen. Leiligheten flyter av rot, men i går orket jeg absolutt ingen verdens ting. Kan ikke huske sist jeg hadde en lat dag, har vært noe hver helg i hele september, og de siste ukene har jeg knapt være hjemme på ukedagene og.

Mye å gjøre i dag, jeg må få trent, jeg må få ryddet og vasket, skal besøke tantebarn og søstern, skal til ei vennine kl 18 å se kamp, og jeg har mye å papirarbeid å gjøre.. Tror det blir en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det var no helt feil ord der du gitt, mentet sef. nettet :)

Da er trimturen unnagjort, øver på å ligge i sone2, syns det er ei kjedelig sone å ligge å trene i, blir hverken andpusten eller svett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kjekkere å gå med noen, men er ikke så gale å gå alene med musikk på øret heller :)

Nå har jeg besøkt søstern og familien. Skal ha rampetrollet på lørdag, da skal vi på kino og ha tante\nevø tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig koselig å gå tur med noen, men problemet da er at de går som regel veeldig mye saktere enn meg. Så når vi går runden på 9km, så bruker vi jo såå mye lengre tid enn når jeg går alene.

Jeg pleier å høre på lydbok når jeg går alene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 km er langt det, hvor lang tid bruker du på det da?

Når jeg går alene eller sammen med kjære så bruker vi vel 1t 20min, men når jeg går med venninna mi så bruker vi fort over 2 timer.

Skal gå samme runden i morgen tidlig, så da skal jeg sjekke på pulsklokka hvor lang tid jeg bruker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke kommentere FRigg jeg, asså... :ler:

Skuffende at du egentig sitter på nettet og surfer.

Så liksom for meg Janne på taket av bilen, med surfebrett... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...