MarianneE Skrevet 3. september 2011 #401 Del Skrevet 3. september 2011 Kos deg i helga, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 4. september 2011 Herregud! Alkoholen og jeg er herved ikke lenger venner Hva i alle dager er det jeg driver med? jeg er nødt å lære meg å drikke. Fredagen var helt super, vi lo og koste oss. Lørdagen var flott, frem til det ble for mye alkohol og teite ting skjedde. Jeg rotet da med en gift mann.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. Det som er positivt er at jeg ikke kommer til å møte på han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #403 Del Skrevet 4. september 2011 Oisann.. Kommer kona til å finne ut av det tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. september 2011 #404 Del Skrevet 4. september 2011 Vær forsiktig i fylla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #405 Del Skrevet 5. september 2011 Det vet jeg ikke, tror ikke det.. FR sa at det ikke var "mitt" problem, jeg er singel så jeg hadde ikke gjort noe galt sånn sett. Jeg sliter litt me den der, men jeg skal bare glemme det... Jeg har da vært på 2 dater med en fyr her hjemme, så kanskje samvittigheten gnager ekstra pga det? jeg har jo ikke noen forpliktelser ovenfor han, holder jo "bare" på å bli kjent.. Liker ikke helt at det er mandag... gleder meg til helg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. september 2011 #406 Del Skrevet 5. september 2011 Så lenge han gifte mannen ikke sa at han var gift så er jeg enig i at det ikke er ditt problem. Men hvis du visste at han var gift da dere rotet sammen, så synes jeg at du har et ansvar. Liker ikke at det er mandag jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. september 2011 #407 Del Skrevet 5. september 2011 Jge liker heller ikke at det er mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #408 Del Skrevet 6. september 2011 Er ikke helt uskyldig nei, han var ærlig.. Teller det litt om jeg sier han var ganske kjekk? :gjeiper: Neida, jeg skal aldri mer gjøre det!! Det som og gnager ekstra på samvittigheten, er at jeg har datet en fyr et par ganger her hjemme.. Har jo ikke noen forpliktelser sånn sett etter kun to dater, jeg holder jo enda på å bli kjent med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #409 Del Skrevet 11. september 2011 Har hatt besøk av en familie på 4 denne helgen.. Det har vært koselig, litt folksomt og tidlige morninger. I går var min vennine og hennes mann i bryllup, de hadde med seg minsten på 6 mnd, mens jeg hadde dattera på 3 hele dagen. Gikk overraskende bra til at hun ikkje kjenner meg.. I går kveld fikk jeg besøk av han jeg har vært på date med. Vi har en god tone, men jeg kjenner han jo ikke noe særlig godt.. Men jeg skal nok møte han igjen.. Er skikkelig i villrede, er redd for at jeg har sterkere følelser for FR enn kun vennskap. Er så utrolig usikker, jeg vet han har fullstendig rett i at vi ikke hadde passet sammen som et par. Tror det bare hadde blitt krangling og tull.. Er der virkelig slik at jente og gutt ikke kan være gode venner og omgås mye sammen? vil en alltid få følelser for den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. september 2011 Forfatter #410 Del Skrevet 12. september 2011 Tankene svirrer litt enda. Var ute med A og FR i går og måtte le litt av tanken jeg har hatt, men poff så glimter FR til å gjøre søte ting. Som for.eks å gå på butikken å kjøpe is fordi jeg ville ha det, men han er jo snill med alle.. Eller det at han heter pepsi max til meg uten at jeg har spurt om det... Vel.. mandag i dag.. denne uken blir hektisk med tre møter på kveldstid, og fredag er det avreise for å ta barmark kurs med røde kors.. det vil da si å sove i telt fra fredag-søndag, lære kart og kompass, lete etter savnet folk i fjellet, bli vekt midt på natten å må på fjellet.. hva i alle dager er det jeg har sagt ja til?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. september 2011 #411 Del Skrevet 12. september 2011 Det er nok litt jobb med Røde Kors ja. Men tenk så givende hvis du kan være med på å redde liv! Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 13. september 2011 Sier noe der Mia, er bare så mye akkurat nå.. Tror jeg har hatt to "fri-helger" siden juli, så er litte granne sliten, men er for all del verdt det Da har jeg vært på spinning og styrke, ganske fornøgd! Tingen er at jeg trener og trener og trener, syns selv jeg har et greitt kosthold, men går ikke ned et gram eller cm.. Blir litt oppgitt da du gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. september 2011 #413 Del Skrevet 13. september 2011 Da har jeg vært på spinning og styrke, ganske fornøgd! Tingen er at jeg trener og trener og trener, syns selv jeg har et greitt kosthold, men går ikke ned et gram eller cm.. Blir litt oppgitt da du gitt.. Jeg kjenner meg så veldig igjen på akkurat det der. Men det tar visst tid sier de. Og jeg er slik at hvis jeg stresser for mye, så står vekta bom stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. september 2011 #414 Del Skrevet 14. september 2011 Uff det der er ikke greit nei. Det føles litt urettferdig da egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #415 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg tror ikke jeg stresser, blir bare skuffet.. Men er vel gjerne de siste kiloene som er vanskligest.. Har lurt litt på om jeg kan spise for lite, har lest at det ikke er bra heller.. Og ikke ha fri en eneste kveld tar på.. I kveld er det ut å spise med jobben, har lyst å droppe det, men siden det er avskjedsmiddag til hun ene så kan jeg vel nesten ikke det.. I morgen er det avreise til barmark kurs.. Har fått tak i det meste av utstyr tror jeg.. FR har jo egentlig det meste, så har lånt en god del der.. Nå er det tid for seinvakt, får vi håpe på dagen går super fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. september 2011 #416 Del Skrevet 15. september 2011 Slitsomt å ha alle kvelder opptatt ja. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #417 Del Skrevet 16. september 2011 Da er ulla og fjellskoa pakka ned, straks avgårde.. Består jeg ikke dette kurset, så blir jeg sur! :gjeiper: Skal bli spennende med ei helg uten mobil, data, tv og alt det der.. God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2011 #418 Del Skrevet 17. september 2011 Lykke til i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. september 2011 #419 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 19. september 2011 Innom med et livstegn før jobb.. Helga gikk over all forventning. Kurset er bestått:D Har vært ute i terreng og fjell i tilsammen 13 timer.. Har hatt minusgrader og frost om natten, overlevde det og Er overhode ikke klar for jobb, men snart fredag igjen, og da er det på ny date med BE.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå