Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men det gjør jeg jo :)

Denne dagen komme til å fyke avgårde, må prøve å få skvist inn så mye som mulig. Først er det:

- jobb

- fysio

- trening

- middag

- vaske\ henge opp\ brette klær

- vaske leiligheta

- ordnet med temaplan

- Besøk av vennine L, lage god kvelds.

- Fotballkamp 20.30 :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det gjør jeg jo :)

Denne dagen komme til å fyke avgårde, må prøve å få skvist inn så mye som mulig. Først er det:

- jobb :jepp:

- fysio :jepp:

- trening :jepp:

- middag - nja, tar det til kvelds isteden

- vaske\ henge opp\ brette klær :jepp:

- vaske leiligheta - ble støvsuging og tørking av støv

- ordnet med temaplan - nope! må jaggu meg jobbe i helga :(

- Besøk av vennine L, lage god kvelds.

- Fotballkamp 20.30 :bolledeig:

Begynte å rydde meg engang jeg kom hjem fra trening, har ikke dusjet engang.. tenkte å lage salat med kylling, salat, agurk, fetaost, tomat, avocado og pasta til kvelds. Serveres med nystekte baguetter.. Er vel bare å hive seg i det å begynne å steike litt kylling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helg!!!! uken har gått ganske fort syns jeg, har litt å fortelle dere, men dårlig med tid, skal på klubb med jentene i kveld, men kryss fingrene for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsett å kryss i vei :)

Ble rett og slett usjarmerende kanon full i går, at jeg ikke lærer!!! blir alltid noen glass for mye..

Ringte til en bekjent kl 4 i natt og fikk han til å komme med sjokomelk til meg :fnise: Har sendt melding å unnskyldt meg , men han må da for all del si nei når jeg ringer og klager og syter. Er han som er dum-snill som faktisk kom med sjokomelk :fnise:

Nå er tantebarnet på overnatting, og jeg er er i dagen-derpå-form. Han sitter å ser film og spiser sjokolade. Han klager iallefall ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei!!! :forkjola: gir seg aldri. Kroppen er helt slapp og null energi. Vurderer nesten å ringe meg syk på jobb i morgen, var så vidt jeg klarte å holde ut dagen i dag.. Sov 2,5t når jeg kom hjem.

*klageklageklageklage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er viktig at du får noen dager å komme deg på, så ring og si at du blir hjemme i dag du. De andre på jobben din så vel sikkert i går hvordan formen din var.

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke samvittighet til det.. Er ei som er vekke fra mi avdeling, og igår fikk vi ikke tak i vikar, så da gikk vi under.. Hun er sef. vekke i dag og, så da føler jeg at at jeg bare må gå.. Har sove i 9,5 time i natt + jeg sov middag i går, så burde jo vært uthvilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff..ikke greit å jobbe i barnehage og være syk. Ikke alltid man kan og har samvittighet til å være hjemme.

Masse god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ny legetur igjen i dag.. Har da begynt å miste hudflak fra ansiktet, kan minne om vanvittig "hard" flassing og i tilegg er det rødt - ser nesten ut som brannsår..

fikk salve som jeg smøre på morgen og kveld, også skal jeg inn igjen om ei uke om det ikke er blitt bedre. I tilegg fikk jeg sterk penillinkur i håp om at bakterien forsvinner og at jeg blir skikkelig frisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer sterkere tilbake neste uke med oppdateringer, nå er det pakking for ei helg på suite :)

Ser forresten ut som den nye kuren og null trening har hjulpet på formen, den har iallefall vært god i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...