janne84 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #381 Del Skrevet 24. august 2011 Snart fredag nå, da er det ikke mer bhg snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2011 #382 Del Skrevet 24. august 2011 Dere må snakke om det dere vil da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #383 Del Skrevet 25. august 2011 Ja, men det gjør jeg jo Denne dagen komme til å fyke avgårde, må prøve å få skvist inn så mye som mulig. Først er det: - jobb - fysio - trening - middag - vaske\ henge opp\ brette klær - vaske leiligheta - ordnet med temaplan - Besøk av vennine L, lage god kvelds. - Fotballkamp 20.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. august 2011 #384 Del Skrevet 25. august 2011 Her er jeg også klar for jobb først og en travel dag. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #385 Del Skrevet 25. august 2011 Ja, men det gjør jeg jo Denne dagen komme til å fyke avgårde, må prøve å få skvist inn så mye som mulig. Først er det: - jobb - fysio - trening - middag - nja, tar det til kvelds isteden - vaske\ henge opp\ brette klær - vaske leiligheta - ble støvsuging og tørking av støv - ordnet med temaplan - nope! må jaggu meg jobbe i helga - Besøk av vennine L, lage god kvelds. - Fotballkamp 20.30 Begynte å rydde meg engang jeg kom hjem fra trening, har ikke dusjet engang.. tenkte å lage salat med kylling, salat, agurk, fetaost, tomat, avocado og pasta til kvelds. Serveres med nystekte baguetter.. Er vel bare å hive seg i det å begynne å steike litt kylling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #386 Del Skrevet 26. august 2011 Da er det helg!!!! uken har gått ganske fort syns jeg, har litt å fortelle dere, men dårlig med tid, skal på klubb med jentene i kveld, men kryss fingrene for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. august 2011 #387 Del Skrevet 26. august 2011 Krysser fingrene for deg Janne! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. august 2011 #388 Del Skrevet 27. august 2011 Krysser fingrene....for ett eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 27. august 2011 Fortsett å kryss i vei Ble rett og slett usjarmerende kanon full i går, at jeg ikke lærer!!! blir alltid noen glass for mye.. Ringte til en bekjent kl 4 i natt og fikk han til å komme med sjokomelk til meg Har sendt melding å unnskyldt meg , men han må da for all del si nei når jeg ringer og klager og syter. Er han som er dum-snill som faktisk kom med sjokomelk Nå er tantebarnet på overnatting, og jeg er er i dagen-derpå-form. Han sitter å ser film og spiser sjokolade. Han klager iallefall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #390 Del Skrevet 29. august 2011 Er lei!!! gir seg aldri. Kroppen er helt slapp og null energi. Vurderer nesten å ringe meg syk på jobb i morgen, var så vidt jeg klarte å holde ut dagen i dag.. Sov 2,5t når jeg kom hjem. *klageklageklageklage* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #391 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg synes du skal være hjemme fra jobb i morgen. Prøve å komme deg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. august 2011 #392 Del Skrevet 30. august 2011 Er viktig at du får noen dager å komme deg på, så ring og si at du blir hjemme i dag du. De andre på jobben din så vel sikkert i går hvordan formen din var. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #393 Del Skrevet 30. august 2011 Har ikke samvittighet til det.. Er ei som er vekke fra mi avdeling, og igår fikk vi ikke tak i vikar, så da gikk vi under.. Hun er sef. vekke i dag og, så da føler jeg at at jeg bare må gå.. Har sove i 9,5 time i natt + jeg sov middag i går, så burde jo vært uthvilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. august 2011 #394 Del Skrevet 30. august 2011 Kroppen trenger mye søvn når man er syk. Håper virkelig du blir frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. august 2011 #395 Del Skrevet 30. august 2011 Uff..ikke greit å jobbe i barnehage og være syk. Ikke alltid man kan og har samvittighet til å være hjemme. Masse god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #396 Del Skrevet 30. august 2011 Ble ny legetur igjen i dag.. Har da begynt å miste hudflak fra ansiktet, kan minne om vanvittig "hard" flassing og i tilegg er det rødt - ser nesten ut som brannsår.. fikk salve som jeg smøre på morgen og kveld, også skal jeg inn igjen om ei uke om det ikke er blitt bedre. I tilegg fikk jeg sterk penillinkur i håp om at bakterien forsvinner og at jeg blir skikkelig frisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. august 2011 #397 Del Skrevet 30. august 2011 Uff.. det hørtes ikke bra ut! God bedring! Håper kuren tar knekken på svineriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2011 #398 Del Skrevet 30. august 2011 God bedring, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 1. september 2011 Forfatter #399 Del Skrevet 1. september 2011 Kommer sterkere tilbake neste uke med oppdateringer, nå er det pakking for ei helg på suite Ser forresten ut som den nye kuren og null trening har hjulpet på formen, den har iallefall vært god i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #400 Del Skrevet 1. september 2011 Suite høres herlig ut! Kos deg! Bra at formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå