Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Nott: sendte deg pm i går kveld jeg :)

Frigg: du har fått mail på FB

Ja det spennende! men nå er det bare kaos i hodet.. Må ringe rundt til bhg i mårra å organisere intervjua, jeg ser at det ikke passer med alle på mandag.. Håløst gjort av meg og ikke ha bedre kontroll :sinna:

ER jo ikke bare, bare å gå på så mange intervju på en dag, og spesielt når alle er i Oslo og man ikke er så kjent med byen. Tar jo litt tid å komme seg rundt.

Men det betyr at du skal hit til helgen eller?

Dette kommer til å gå supert :jepp: Og du vet hvor jeg vil at du skal begynne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg kommer i mai, alle er villige til å vente.. Får jeg flyttet på den du ønsker jeg skal begynne i, så løser alt seg.. så skal ta kontakt med de i morgen..

Så mye på engang takler jeg rett og slett dårlig.. B fikk roet meg ned og sa hva jeg burde gjøre, jeg klarer jo ikke å tenke selv engang.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å få andre til å tenke for seg noen ganger :ler:

Det har du helt rett i!

Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, og har sagt han kan ta seg fri fra jobb om jeg trenger hjelp for å finne frem til de ulike bhg. Han er virkelig gull! Han har allerede ryddet plass til meg i klesskap og walk-in closet, og yttergarderoben.. Hehe, han er iallfall tidlig ute og forbredt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i!

Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, og har sagt han kan ta seg fri fra jobb om jeg trenger hjelp for å finne frem til de ulike bhg. Han er virkelig gull! Han har allerede ryddet plass til meg i klesskap og walk-in closet, og yttergarderoben.. Hehe, han er iallfall tidlig ute og forbredt :)

Nåååhhh...han er nå søt også da :hjerte:

( å så så lang tid før da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med det begge :rodmer:

Da har jeg fått kontroll over intervjuene.. Skal på mandag kl 9,11 og 13 :) Så da håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte marianne :klemmer:

Da har jeg fått enda et intervju, har søkt 8 jobber og fått intervju på 5 :hakeslepp:

Ikke vær så overrasket da....det er oslo vi snakkeg om og her er det jo så stor førskolelærermangel at når det først er en førskolelærer som søker så får du jobben nesten før du er innenfor døra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er overrasket selv om der er oslo jeg da..

Har akkurat hatt tlf.intervju, og det gikk ganske bra :)

Får nok tilbudsbrev derifra :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på intervju i alle barnehagene hvor jeg har søkt jobb, i Oslo, så jeg er overrasket over at du ikke har intervju i alle 8. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som man kan velge og vrake ja, men slik er ikke jeg vant til..

Noen som har erfaring med FUS bhg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som man kan velge og vrake ja, men slik er ikke jeg vant til..

Noen som har erfaring med FUS bhg?

Ikke med FUS,men jeg vil anbefale deg å sjekke om de har tariffavtale og hva slags type. Mange private barnehager og store barnehageaktører som ikke er kommunale har egne tariffavtaler. Og ikke alle disse tariffavtalene er så gode! Snakker av erfaring desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt oransje og blå Marianne, slik biter ikke på meg :)

Og hvem kan være sur eller irritert når verdens beste ligg ved siden av deg og når jeg våkner så får jeg gave :hoppe: Nydelig hjertesmykke i hvitt gull me diamant :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Føles det ikke godt med en som verdsetter deg så høyt?

Tipper han fikk en takk i retur! ( :humpe: )

:fnise:

Forresten så trodde jeg ikke den med de ekle oransje skulle bite på heller, men kunne liksom ikke dy meg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...