Frigg Skrevet 21. april 2012 #941 Del Skrevet 21. april 2012 Synes ordet boss er så artig. Synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #942 Del Skrevet 21. april 2012 Mamma tror ikke noen vil skjønne dialekta mi når jeg flytter nedover Målet mitt er å få alt med seg i et flyttelass, har da en skoda fabia.. Min kjære kompis A har ei bod på 8 kv så jeg kan få lagre ting på, så må vel få en god del inn der (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. april 2012 #943 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har lagt om masse (dialekt) etter jeg flyttet hit. Ingen som skjønner hva jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #944 Del Skrevet 22. april 2012 Østlandsfolk er noe for seg selv :gjeiper: Har sove elendig i natt! kom såklart på i går kveld at jeg ikke har funnet reservenøkkel (eller er det hovednøkkelen) til bilen. Har ikke hatt den på flere mnd, men i går tømte jeg hyllene i gangen og jeg trodde jeg kom til å finne den der så jeg har ikke stresset noe med det. Men nå stresser jeg, bilen skal jo selges, jeg må jo ha den forbanna nøkkelen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #945 Del Skrevet 22. april 2012 Hvor i h"#¤"#¤%&/% er nøkkelen!?!??! jeg gir opp, har letet over alt, til og med ute og i bilen.. Må nok bestille en ny til flere tusen kroner, så unødvendig bruk av penger!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. april 2012 #946 Del Skrevet 22. april 2012 Har du sjekket alt av skap, skuffer, vesker og bager? Vi har noen kroker inni kjøkkenskapet hvor vi oppbevarer ekstranøkler. Du har ikke noe slikt? Er surt om du må ut med flere tusen for en ny nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #947 Del Skrevet 22. april 2012 Har sjekket alt!! må nok bare få tak i ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. april 2012 #948 Del Skrevet 22. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2012 #949 Del Skrevet 23. april 2012 vELKOMMEN TIL ØSTLANDET!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #950 Del Skrevet 23. april 2012 vELKOMMEN TIL ØSTLANDET!! Takker, nærmer seg for hver dag som går nå! Du tar deg vel en tur til oslo å hilser på? Er vanvittig skummelt, men skal bli herlig å kunne få se B hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #951 Del Skrevet 23. april 2012 BILNØKKEL FUNNET Og jeg har fått tilbud om to intervju!! herregud for en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2012 #952 Del Skrevet 23. april 2012 Moro med flytting til Oslo da. Gratulerer med intervjuer. Hvor i Oslo er det du skal bo??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #953 Del Skrevet 23. april 2012 Moro med flytting til Oslo da. Gratulerer med intervjuer. Hvor i Oslo er det du skal bo??? Ja det skal bli spennende, da må vi jo nesten treffes sende deg en PM på bosted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. april 2012 #954 Del Skrevet 23. april 2012 Hurra for bilnøkkel Hvor fant du den? Og i hvilke barnehager er det du skal på intervju? Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 #955 Del Skrevet 23. april 2012 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. april 2012 Forfatter #956 Del Skrevet 24. april 2012 Det var min kjære husvert som hadde den. Han hadde ikke levert den tilbake etter han lånte bilen sist Nå har jeg fått to intervju til, og hodet mitt er bare kaos. Jeg har ikke fått skrevet ned alt, så jeg husker ikke helt hvor jeg skal og hvilken dager og tidspunkt..jeg er håpløs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2012 #957 Del Skrevet 24. april 2012 PM med boligsted settes stor pris på. Og så er jeg skikkelig nysgjerrig på hvilke barnehager du skal på intervju i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. april 2012 #958 Del Skrevet 24. april 2012 Det var min kjære husvert som hadde den. Han hadde ikke levert den tilbake etter han lånte bilen sist Nå har jeg fått to intervju til, og hodet mitt er bare kaos. Jeg har ikke fått skrevet ned alt, så jeg husker ikke helt hvor jeg skal og hvilken dager og tidspunkt..jeg er håpløs!!! Hvilke barnehager skal du i intervju til?!? Noen av de du nevnte på FB? Nysgjerrig jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2012 #959 Del Skrevet 24. april 2012 Dette blir spennende Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. april 2012 Forfatter #960 Del Skrevet 24. april 2012 Nott: sendte deg pm i går kveld jeg Frigg: du har fått mail på FB Ja det spennende! men nå er det bare kaos i hodet.. Må ringe rundt til bhg i mårra å organisere intervjua, jeg ser at det ikke passer med alle på mandag.. Håløst gjort av meg og ikke ha bedre kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå