Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

WHAT???

Insinuerer du at jeg begynner og bli gammel????

:nei:

det har du isåfall rett i....

Insinuerer bare at du fann kjærligheten tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var med bestekompis A på fest i går, jeg var edru.. Det var en ny opplevelse, men gud så deilig å våkne i fin form i dag :)

I dag skal jeg ut søstern og tantebarna, så kommer A å spiser middag her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bodd nærmere mia hadde jeg garantert kommet :)

Pluss for den! :tommelopp:

Håper du koser deg i dag Janne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare avslapping i dag :) Vært å besøkt tantegulla og hatt A på middag.. Ellers har jeg bare daffet på sofan og sett tv :) og såklart spilt wordfeud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var veldig koselig med tantegulla :)

B har snart bursdag, hva i alle dager skal jeg kjøpe han???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker da på: playstation move, kaffimaskin, appel tv, kokkekurs, tur til dublin..

Varierer veldig som dere ser, skal jeg konkurerre det jeg fikk med han, må det bli en tur til dublin, men det har jeg egentlig ikke råda til..

Er glad for at et er mandag, gleder meg til fredag, da er det kun 7 dager igjen til B kommer! Er vanvittig hvor ufattelig mye man kan savne noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ikke gi han tur da. Jeg synes de andre forslagene dine var gode også! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må jo ikke det.. Tror ikke det kommer til å bli tur han får.. Tror det blir playstation move :) Da er det avgårde på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er for den og, men det er noe jeg vil at vi skal gjøre sammen :) Så da får vi se om han får det til jul - viktig å planlegge tidlig :gjeiper:

Fordelen med tidligvakt er at man er ferdig tidlig :) Nå blir det sløving på sofaen, lage middag, også trening kl hal sju i kveld.. Har klart å mista denne brikka til pulsbeltet :tristbla: Mister litt motivasjon når jeg ikke ser puls og kcal.. Men det er for dårlig unnskyldning til å ikke trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg er for den og, men det er noe jeg vil at vi skal gjøre sammen :) Så da får vi se om han får det til jul - viktig å planlegge tidlig :gjeiper:

Fordelen med tidligvakt er at man er ferdig tidlig :) Nå blir det sløving på sofaen, lage middag, også trening kl hal sju i kveld.. Har klart å mista denne brikka til pulsbeltet :tristbla: Mister litt motivasjon når jeg ikke ser puls og kcal.. Men det er for dårlig unnskyldning til å ikke trene..

Ta et kokkekurs sammen ;)

Jeg er helt avhengig av pulsklokka mi! Får ikke trent ordentlig uten den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pulsklokke. Burde jeg ha det? :klo:

Man må ikke ha det. Jeg klarte fint å trene uten før jeg fikk pulsklokke altså :ler:

Men jeg pusher meg nok ekstra når jeg har pulsklokke, for da ser jg hvor mye jeg har forbrent av kalorier, hvor mye fett jeg har forbrent og om jeg har trent riktig. I går "brukte/trente jeg opp" kvoten for høyintensiv trening denne uka. Så resten av uka bør jeg ikke trene med så høy puls for å forbrenne fett.

Så tja....ja...du bør kanskje ha pulsklokke hvis du er opptatt av slike ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulsklokke har sine fordeler og ulemper.. Fordelene er som Frigg sier: man får oversikt over hvor mye man trener, antall kcal og hvor mye fett. Klokken kan være med på å forlenge treningen litt, ser jeg at jeg har forbrent 450 kcal, så gir jeg meg ikke før jeg er oppe i 500..

Ulempen er at man blir for opphengt i klokken, jeg har tatt vekk de forskjellige sonene man trener i fordi jeg ble for opphengt i de.. Jeg har også uker det jeg har følt meg mislykket siden jeg har all info på pulsklokken. Før kunne jeg være fornøgd at jeg hadde trent et par ganger i uken om jeg hadde mange planer den uken, men med pulsklokken føler jeg at jeg må forbrenne så og så mye iløpet av ei uke..

Mye går på hvordan jeg føler det. Jeg liker godt å trene med pulsklokka og følge meg på hva pulsen ligger på, jeg sliter veldig med høy puls. Jogger jeg i 8 km så ligger pulsen jevnt på 170..

:danse: for at vi er halvveis. "kun" 9 dager til B kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det en ulempe å vite hvilken sone man ligger i? man har jo stilt inn klokken ut fra om man vil forbedre kondisjonen og/ eller gå ned i vekt. Og jeg har gått ned 3 kg nå bare ved å trene etter sonene på klokka ;)

Men det er jo hver sin smak.

Men ja...klokka er brutalt ærlig og forteller deg hvis du har trent for lite ift dine mål :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...