Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig ikke så veldig positiv, men jeg vet hva jeg gikk inn i før jeg gjorde det så jeg har jo ikke noe grunn til å klage..

Endelig er det snart helg, tror jeg aldri har opplevd ei så lang uke før!! Skal på kurs i hele dag, godt å sleppe unna barnehagen litt.. Så må jeg lage fredagskos til jobben til i morgen, må pakke og dusje, og jeg håper jeg klarer å få meg på trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei 24 timer og 20 min igjen om alt er i rute og at bussen ikke står fast i rush trafikken (noe jeg egentlig rekner med vil skje..)

Har tenkt fram og tilbake, jeg vet det er verdt det, jeg tror jeg vil satse på B.. Men å gå fra himmel til helvete annen\tredjehver helg? orker jeg virkelig det? Blir et følelsesmessig troll av dette her... Jeg gleder meg vanvittig mye til i morgen, men herregud så jeg gruer meg til å forlate han på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kjenner igjen de tankene der så innmari godt fra da jeg var sammen med han første. Gleeedet meg til fredagene jeg skulle møte han,men gruet meg til søndagene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det også. Men hold ut! Hvis du virkelig vil satse på han, så er det verdt det!! :klem:

Hva blir fredagskosen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir pastasalat :) har såklart prøvesmakt litt, og det var ganske godt ;)

Ja jeg tror og håper han er verdt det.. Nå er jeg ferdig pakka og nyter et glass rødvin, skal straks legge meg og håpe på å sovne fort slik jeg kan våkne å telle timer til jeg er hos B :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det fredag!!! Syns fredagen startet vel tidlig, 03.45 var klokken når jeg våknet og var lysvåken.. Men, men får mye ut av dagen da iallefall.. Under 12 timer igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble sammen med Andrè bodde han i Stavanger.

Det er et-par-og-førti-mil unna Porsgrunn.

Vi hadde et avstandsforhold i nesten 2 år og fikk da det til og fungere på et vis.

Han flyttet hjem igjen i 1998 og det var faktisk verdt det.

Lett er det ikke, men vil du heller være ham foruten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da møttes dere hver helg da Marianne? Det er nok virkelig verdt det, spørsmålet er heller hvor lenge vi skal drive på slik..

Ja jeg har hatt det som kongen på slottet! Jeg er virkelig veldig veldig gla i den gutten der :rodmer: Fredag var vi ute å spiste og dro på bar og tok et par glass vin.. Lørdag var vi en tur i sentrum og gikk tur. Fikk middagsgjester på kvelden og koste oss. I går gikk vi lang tur og bare lå i hverandres armer til jeg var nødt å gå.. Nå er det 19 dager til neste gang, en time gått er en time nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er 2.hver gang å reise... Merket i helgen har vi skal få ei utfordring når vi er uenige, vi er like sta begge to. Han takler svært dårlig når andre er i dårlig humør, da blir han automatisk sur han og.. Jeg våknet søndag og var ikke i det beste humøret, da ble han jaggu i dårlig humør han og.. Men alt kan nå ikke være rosenrødt, skal vel finne en måte å takle dette på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...