Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er jo flott Frigg :)

Det som bekymrer meg mest er om jeg flytter til oslo også blir det slutt etter noen mnd, hva da? og det at jeg må selge alle tingene mine sliter jeg også med.. Jeg har luftet alle tankene jeg har til B, og han sier at at det ikke er noe press, vi kan bare holde på forholdet fra avstand, men jeg tror virkelig ikke at det vil fungere så veldig bra.. Jeg savner han allerede etter et døgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Mia :klemmer:

I går var jeg i 40 års dag til husverten, jeg skulle da drikke maks ei flaske hvitvin og skulle ikke være med ut.. Det fungerte dårlig, ble enda mer vin og tyrker shot.. Det ble krangling blant to søster og husvertinna ble ganske beruset og sjalu fordi jeg satt på fanget til husverten.. Pratet med henne med engang, så er ingen problem der nå :) Ble litt drama på slutten, endte opp med at jeg gikk hjem sammen med husverten og han fikk pratet ut litt.. Jeg skjønner ikke par som skal være sammen når man ser forholdet ikke fungerer lenger.

Formen i dag er litt redusert, men nå er det bare å komme seg for tantebarn L kommer straks og skal sove her til i morgen :) Må ha noen å fylle dagene med når B er her.. (kun 6 dager igjen nå!!! :rodmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forviklinger ja... :troest:

Godt det ordnet seg da.

Jeg har også en kamerat som er i et forhold som ikke fungerer... skjønner ikke at han gidder!

Du burde lage tickere så du kan telle ned til han kommer. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg lager ticker, og da må jeg jo ha ny hver 14. dag :)

Da har tantegullet lagt seg, måtte bare flire av han når vi gikk inn på soverommet. Har jo fått en sjimpanse bamse med hjertet fra Biger, den står på soverommet. L sa først æsj siden den hadde hjertet, så lurte han på hvem jeg hadde fått den med. Jeg svarte B, og at han var kjærsten min. Da begynte gutten å hoppe i senga og rope ut "du er forelska, du er forelska".. Nå er det litt tv tid, så blir det tidig til sengs, små barn er vel ikke de som sover så lenge om morningen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Obs! det var ikke helt etter planen, men finnes mange med samme navnet der ute :)

Legginga førte til tårer og snør, jeg er idiot og teit.. Eneste han ville var å reise hjem! Skulle så klart aldri besøke meg igjen.. Men han sovnet nå tilslutt, tante 1 poeng, fantegutten 0 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her startet søndagen litt over sju, på en søndag!!!! det skjer egentlig aldri..

Trenger råd og et annet synspunkt på en ting. I går fikk jeg melding fra B om morningen, vi snakket i tlf i 15-20 min, han skulle være med en kompis og de var på vei til byn. I 18 tiden sendte jeg han en melding, som han da ikke svarte på. Han ringte hal ni, men da var jo L oppløst i tårer så jeg kunne ikke ta tlf. Jeg ringte tilbake en time etterpå når L hadde sovnet, da tok ikke han tlf.. Jeg har ikke hørt noe fra han.. Tusen tanker fyker jo gjennom hode, er han lei? er han ute på byn å drikker og flørter? har han vært med x'en? Hvorfor tar han ikke kontakt? er vel stort sett bare negative tanker.. Regner med det er slik kvinne hjernen fungerer? man tenker negativt med engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enm tidlig start..

Jeg tror nok det er kvinnehjernen din som fungerer negativt. Det kan hende han har vært opptatt, og gutter er som regel veldig enkle.

Men det er klart at man tenker sånn når man har "brent" seg på slikt før.

Du får prøve å ringe han igjen utpå dagen i dag når han har sovet ut rusen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mia her. Det er nok kvinnehjernen som tenker negativt. Når gutter er på byen med kompiser, så er de ute sammen med kompiser og er ikke så opptatt av hva som skjer på telefonen ( i alle fall min erfaring).

Han har nok bare hatt det gøy med kompiser på byen, kommet seg hjem etterpå og funnet senga. Send han en melding og spør om han kan ringe når han har kommet seg litt utover dagen, eller ring ham selv utover dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte han melding for en times tid siden, enda ikke noe svar.. Fullt mulig han sover, men har en ekkel magefølelse.. Skal prøve å ringe han om en times tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å uroe seg for.. Han hadde sovna tidlig i går kveld, våknet midt på natten og sovnet igjen i dag tidlig.. Tenk at en kan uroe seg fort og så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...