mia83 Skrevet 19. januar 2012 #621 Del Skrevet 19. januar 2012 Tidlig nok å ringe det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2012 #622 Del Skrevet 20. januar 2012 B ringte akkurat..Han og familien skal til barcelona i påsken, fra fredag til mandag. Han ville gi meg barcelona-tur i bursdagsgave Problemet er at flyet han og resten av familien skal ta er utsolgt, så dvs at jeg da må ta fly alene.. Derfor måtte han avsløre alt og spør meg.. men jeg vet ikke, hjelp!? hva hadde dere gjort!!? Begynt og pakke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #623 Del Skrevet 21. januar 2012 Tviler på at det skjer, bare å vente å se hva jeg får i gave .. 20 dager til B kommer, føles som en evighet til.. Pratet med han i 2,5 timer på tlf nå Pratet om hva vi skal i sommer, spekulerer på en tur til USA i to uker.. Han har kun 3 dager med betalt ferie, siden han startet seint i jobben..Han gjør meg rett og slett lykkelig, men jeg er redd.. Redd for å bli såret, redd for at det ikke skal fungere mellom oss.. Men rekner med det er normalt å ha det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #624 Del Skrevet 22. januar 2012 USA er Mitt favorittreisemål nr. 1!! Hvor i USA? Vet ikke om det er normalt å føle det slik. Om du er blitt sviktet før så er det nok det. Var det ikke han det var noe "tull" med før? At han gikk tilbake til x'en eller noe sånt? Eller husker jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #625 Del Skrevet 22. januar 2012 Aner ikke hvor.. Er bare en tanke så langt, B har vel vært der 6-7-8 ganger eller noe slikt.. Jo det var han, han gikk vel aldri tilbake til hun.. Men de var "venner med fordeler" om det går an å si det slik? Vært fadder til Tobias i dag.. Nå er jeg bare så mett og full av kake at jeg er mett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #626 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er koselig å være fadder! Skal være det selv neste søndag. Venner med fordeler ja.. Jeg synes det er vanskelig å gi deg råd angående han, men det kan vel være klokt å gå litt sakte frem..? Gi det god tid før dere evt flytter sammen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. januar 2012 #627 Del Skrevet 22. januar 2012 Er nok ganske vanlig å føle som du gjør og dere gjør nok lurt i å gå sakte frem. Bare ikke la det gå alt for sakte :-P 20 dager er lenge,men plutselig er dagen her :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #628 Del Skrevet 22. januar 2012 De har ikke , men hengt og gjort ting sammen.. Joda vi flytter ikke sammen dette halvåret iallefall.. Skal være hos han ei uke i mai, så da får vi se hvordan det går.. Savner han altfor masse, men 19 dager nå! er enklere i ukene, da er det jobb og trening, helgene har jeg mer tid til å tenke... Fadder til et kollikk barn jeg, herregud så vondt det er når han gråter og gråter og gråter og gråter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #629 Del Skrevet 22. januar 2012 Ok. Men da er det vel ikke så ille. Om man ikke er fucking friends liksom? Tiden går fort i uka ja. Jeg synes tiden går fort i helgene også jeg da. Uff jeg skjønner hva du mener.. jeg er mor til et kolikk-barn... Han er 9 år nå da. Men been there, done that.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. januar 2012 #630 Del Skrevet 22. januar 2012 Uff, kolikk er ikke noe moro. Når jeg og kjære snakker om å få barn, så er det kolikk han er redd barna skal få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #631 Del Skrevet 23. januar 2012 Nei hadde vært værre det Mia.. Er en del som har vært misforstått mellom oss, og ting jeg bare har antatt.. Ja kolikk er et mareritt! man blir jo irritert fordi gutten gråter og gråter, også blir man lei seg fordi man tenker tanken.. Vi ser jo at gutten har det vondt.. Er iallefall et godt prevensjonsmiddel å være med han :gjeiper: Januar mnd har gått så fantastisk bra, men nå er jeg bare sur og lei igjen.. Eller i dag er jeg iallefall sur og lei.. Skal tvinge meg selv på trening, for da tenker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. januar 2012 #632 Del Skrevet 23. januar 2012 Trening ja....det skulle jeg også, men jeg glemte noe av treningstøyet så da får det bli trening i morgen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #633 Del Skrevet 24. januar 2012 Ja ble trening, ble litt bedre, iallefall under treningsøkta for da tenker jeg jo ikke Vurderer seriøst å bytte jobb, spekulerer på miljøterapeut, noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. januar 2012 #634 Del Skrevet 24. januar 2012 Kommer helt an på hvor du har tenkt å jobbe som miljøterapeut. Jeg har jobbet som det på en avlastningsbolig med barn med både fysisk og psykisk utviklingshemming. Akkurat det kunne jeg ikke ha tenkt meg å gjøre igjen, men jeg kunne godt ha tenkt meg å jobbe på en avlastningsbolig for ungdom med f.eks domwns syndrom. Det gjorde jeg i praksisen min under utdanningen og trivdes kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #635 Del Skrevet 25. januar 2012 Kunne tenkt meg å jobbe med ungdommer og rus tror jeg.. Tida går altfor seint, 17 dager til B kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #636 Del Skrevet 28. januar 2012 B KOM PÅ OVERASKELSESBESØK I GÅR!!!!!!! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. januar 2012 #637 Del Skrevet 28. januar 2012 B KOM PÅ OVERASKELSESBESØK I GÅR!!!!!!! :rodmer: Ååååå....nå ble jeg glad og rørt langt inn i hjerterota Skjønte det var ett eller annet da jeg så på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #638 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg er overvelda og rørt enda!! er som en romantisk film dette her Herregud så lykkelig jeg er Er bare typisk at hver gang jeg har det bra, så er det ett eller annet dritt som skjer, så jeg blir skeptisk.. Skal nyte det så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. januar 2012 #639 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja du får nyte det så lenge du kan Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #640 Del Skrevet 31. januar 2012 Skal gjøre det.. I går tok B ang å flytte til oslo. Jeg er ikke imot det, det knyter seg litt i magen på tanken. Jeg kjenner da ingen der, hva om jeg ikke blir kjent med noen? hva om jeg ikke trives der? Vi er begge bevisst og ønsker at man skal ha seperate liv selv om man er i et forhold.. Tenk om han blir ute med kompisene sine flere ganger i uken også blir jeg sittende hjemme å kjede meg? Er skummelt å eventuelt reise fra noen som er så trygt og godt, til noe så stort og ukjent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå